15/03 met de Bus (midweek 8d met 6d skipass) naar Avoriaz (vanaf 234 euro per persoon)

Iemand interesse in het volgende:

Vertrekken op 15/03 met de Bus voor een midweek 8d (6d skipass Avoriaz inclusief):

334 per persoon (indien met 2p)
264 per persoon (indien met 3p)
234 per persoon (indien met 4p)

Optionele uitbreinding Skipass Avoriaz -> Portes Du Soleil: 48 euro

midweek 8 dagen? of reken je dan reisdagen mee?

Dag Bertjan,

Daar zitten de reisdagen bij in, van zodra je toekomt smorgens kan je op de piste. Laatste dag ook op de piste en tegen de avond dan met de bus huiswaarts.

Greotejs,
Stijn

Beste Stibert,

Voor die prijs heb ik zeker wel interesse, biedt je deze reis aan om door te verkopen of wil je een reisje organiseren en zoek je medereisgenoten??

Ik heb hier ook wel interesse voor.
Bedoel je deze reis: http://wintersport.sunweb.be/frankrijk/les_portes_du_soleil/…

Dat appartement is wel héél krap om er met 4 op te liggen.
Dan zou ik liever een paar euro meer uitgeven aan een iets groter appartement. Dat kan dan gecompenseerd worden door met de auto te gaan. Ik heb een wagen met winterbanden.

Wat grappig, mijn vriendin en ik zijn al flink op zoek geweest naar aanbiedingen om zodoende nog een 2e keer op wintersport te kunnen, maar deze hadden we nog niet gevonden. Vorig jaar zijn wij eind maart ook naar precies dezelfde plek geweest, zelfde appartement. Dit appartement is inderdaad wel heel erg krap om met zijn 4-en in te liggen.

Peter, mocht je interesse hebben een reisje te gaan plannen en je zoekt deelnemers, dan zijn mijn vriendin en ik zeker geïnteresseerd. Mijn vriendin skiet en ik snowboard, qua niveau kan ik zelf alles hebben en mijn vriendin overleeft de zwarte piste. Verder willen we het graag low budget houden. We hebben zelf geen auto met winterbanden.

Ik zoek vooral reisgenoten (mijn vriendin wil niet op wintersport), wat mij betreft moeten we er niet met 4 zitten op zo’n appartementje. Het mag wat mij betreft ook iets ruimer worden, zelfs een ander skigebied.

Toen ik de prijs zag - skipass en bus inbegrepen - vond ik het wel een mooie aanbieding.

Stijn

Hoi, hoeveel voor 1 persoon?

single is voor deze aanbieding niet boekbaar

Plaats een reactie