transfer van Insbruck naar Gerlos/Konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

In een ander topic heb ik hetzelfde gezet:
Je kan het beste taxi Kammerlander uit Gerlos nemen.
Je zit dan in een gedeeld busje, maar hoeft de extra mensen zelf niet te zoeken. Is ongeveer 30 euro

Ik vlieg op 7-2-2012 van Eindhoven naar Innbruck en ik land daar om 18:05 uur. Daarna naar Gerlos. Wie nog meer? Evt. taxi delen? Want volgens mij is het tijdstip wat moeilijk omdat na 19:00 uur weinig OV naar Gerlos gaat. Ik dacht zelf aan trein naar Jenbach en dan met de bus naar Gerlos. En dat laatste wordt moeilijk…

wij vliegen op zondag 29jan met transavia om 0700 vanuit amsterdam, wie vliegt er nog meer en wil met ons de taxikosten delen. We zijn met 3 personen. 06-43555205

Hallo,

Ik vlieg zondag 12 feb met een vriendin naar Innsbruck. Wie wil er met ons een taxi delen naar Gerlos? Wij landen om 8.15ubop Innsbruck!

Graag reactie per mail jonygruijters@hotmail.com

Groet Jony en Rianne

Wij vliegen 12 februari naar Innsbruck, komen om 13.15 uur aan en zoeken medereizigers voor een taxi naar Gerlos.
mijn tel nummer is 0596624884

Wij (2 pers.) landen zondag 19 februari rond 09:00 uur op Innsbruck. Zijn er nog meer personen die dan naar Zillertal moeten?

Wij vliegen morgen 26-1 naar Innsbruck (aankomsttijd 08.40) en gaan dan verder naar Gerlos. Wie wil er een taxi met ons delen (wij zijn met drieen). Wij vliegen 31-1 weer terug om 09.20 uur.

Ik ben in de kerstvakantie naar Innsbruck gevlogen en doorgerezen naar Kaltenbach (HochZillertal). Het zelfde dal al Gerlos etc.

Ik wil je aanraden geen taxi te nemen.
Reis met de flughafenbus linie F naar het hbt in Innsbruck. Vandaar loopt een trein naar Jenbach.
Jenbach is de begin/eind halte van de ZillertalBahn.

De Zillertalbahn brengt je tot Mayrhofen.
Wil je door naar Gerlos of Köningsleiten dan kun je het beste de aansluitende bus nemen, of vanuit het station van Zell am Ziller (waar je uitstapt met de trein) een taxi nemen naar Gerlos. Dat is nog zo’n 20 min verder ivm de gerlospass.

Dit alles heeft mij zo’n 16 Euro gekost

Reactie op Rutger van 25 jan. 2012 16:18: (Mijn oproep 18 jan. 2012 10:01 Aankomst 7-2 in Innsbruck om 18:05 uur) Als ik met het OV ga kom ik na 19:00 niet verder als Zell a. Ziller. Kammerlander vraagt voor Zell-Gerlos maar liefst € 45,00 voor 18km! Een andere taxi (4-Seasons vraagt voor Innsbruck-Gerlos €57,–). Ik hou bij Kammerlander wel contact over evt. medereizigers.

hello,

neem een ​​kijkje op onze website http://www.holiday-taxi.at

www.holiday-taxi.at

Wij vliegen met Transavia van Rotterdam naar Innsbruck op 24 februari aankomst uur. Wij willen door reizen naar Königsleiten. Zijn er nog andere mensen waar wij een taxi mee kunnen delen? Email @

Hallo,

helaas is dit niet mogelijk. De taxi vanaf de luchthaven van Innsbruck naar kosten Koenigsleiten 159.-

Bezoek onze Website: http://www.holiday-taxi.at/nl

dank u

www.holiday-taxi.at

Wij vliegen met Transavia van Rotterdam naar Innsbruck op 24 februari aankomst uur. Wij willen door reizen naar Königsleiten. Zijn er nog andere mensen waar wij een taxi mee kunnen delen? Email @

Gast123 op 31 dec. 2013 07:08

Iemand die een taxi van Kammerlander wil delen naar Gerlos / Konigsleiten op 26 januari? Ik vlieg vanaf Amsterdam en kom om aan op Innsbruck.

Gr, Bas

Iemand die een taxi van Kammerlander wil delen naar Gerlos / Konigsleiten op 26 januari? Ik vlieg vanaf Amsterdam en kom om aan op Innsbruck.

Gr, Bas

Iemand die een taxi van Kammerlander wil delen naar Gerlos / Konigsleiten op 26 januari? Ik vlieg vanaf Amsterdam en kom om elf uur aan op Innsbruck.

Gr, Bas

Wil iemand met ons (2 personen) taxi delen van Innsbruck naar febr.
Wij vliegen vanaf R’dam
Gaarne reactie

Wil iemand taxi delen van Innsbruck naar Gerlos dd 13 febr.
Wij vliegen vanaf R,dam om met 2 personen.
Gr,Frans

Wil iemand met ons een taxi delen van innsbruck naar gerlos. we komen aan op zondag 19 januari 2014 om uur vanuit Rotterdam, Terug vliegen we op vrijdag 24 januari en vertrekken we van innsbruck om uur. groetjes Peter en Danielle

Wil iemand met ons een taxi delen van innsbruck naar gerlos. we komen aan op zondag 19 januari 2014 om vier uur vanuit Rotterdam, Terug vliegen we op vrijdag 24 januari en vertrekken we van innsbruck om half drie. groetjes Peter en Danielle

Hallo, Wie wil er een taxi delen van vliegveld Innsbruck naar Gerlos / Konigsleiten en/of terug

vanaf Eindhoven, aankomst Innsbruck uur , woensdag 12-02-214
vanaf Innsbruck , vertrek uur, maandag 17-02-2014

Ik reis alleen met alleen 1 koffer, dus kan misschien ook met een busje meerijden
Alvast bedankt

hallo,

ik vlieg 18januarie van Rotterdam naar innsbruck en land om 08:35

iemand die een kammerland taxi wilt delen ? wij zijn met 2 personen.

hallo,

ik vlieg 18januarie van Rotterdam naar innsbruck en land om 08:35

iemand die een kammerland taxi wilt delen ? wij zijn met 2 personen.

Gast588 op 10 jan. 2014 16:32

Wij landen op zaterdag 18 januari om 0900 in Innsbruck en willen met drie personen naar Konigsleiten. rein12345@hotmail.com

Gr,

Rein

Wil iemand taxi delen van Innsbruck naar Gerlos dd 13 febr.
Wij vliegen vanaf R,dam om met 2 personen.
Gr,Frans

Gast138 op 6 jan. 2014 15:05

goedenavond,

ik ben opzoek naar iemand die met mij een taxi wilt delen op 15 februari vanaf innsbruck naar gerlos/konigsleiten.

ik vlieg alleen dus heb plek nodig voor 1 persoon.

aankomst tijd op innsbruck is 08:35

groetjes christiaan

Goedendag,

Ik vlieg samen met een vriend 8 februari naar Innsbruck met transavia. We willen dan graag met de taxi naar Koningsleiten. Zijn er mensen die dan een taxi willen delen?

Groetjes Joan

e-mail: @

24 februari vlieg ik met een maat op innsbruck aankomst tijd 13:55 om precies te zijn. Daarna moeten we door naar Koningsleiten diegene die ook richting gerlos- koningsleiten gaan laat even weten!

wij vliegen zondaf 2 maart vanaf amsterdam naar innsbruck en gaan zondag9 maart weer terug.
iemand die een taxi wil delen naar gerlos ?wij zijn met twee personen en en kind.we landen in innsbruck om half 9 sochtends en vliegen terug om 9.15 s ochtends .0611523257

Wij vliegen met 2 personen op 6 maart van Eindhoven naar Innsbruck, aankomst 13.30 uur.
Terug op 11 maart vertrek Innsbruck 14.15 uur.
Wil iemand taxi delen van/naar Gerlos? Tel.nr. 06-55817550

Wij gaan van 9 maart tot 13 maart naar Gerlos.
Komen aan om 18:00 uur op Innsbruck en zijn met 3 personen.
Wie willen een taxi delen?
0610050098

Plaats een reactie