transfer van Insbruck naar Gerlos/Konigsleiten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Wie wil er een taxi delen op 2 januari 2016? Wij landen om 8:00 uur met Transavia in innsbruck. Wij zijn met drie personen.

Wie wil er een taxi delen van Innsbruck naar Gerlos op donderdag 21 januari heen en maandag 25 januari terug? Wij komen aan 21/1/2016 om 14.10 in Innsbruck en vliegen maandag 25/1/2016 terug vertrek om 14.25 uur. Laat me weten! Esther 06-46310859

Is er toevallig iemand die op zondag 28 februari 2016 om 07:55 in Innsbruck aankomt en dan een taxi wil delen naar Gerlos/Königsleiten? Hoor het graag! 06-29552418. Groeten, Anne-Lotte

Wie wil er een taxi delen?
Innsbruck naar Gerlos
26 december 2015 om 9:30 landen wij drieën (twintigers) op Innsbruck.
mail op “s.toma apenstaart live.nl”

Groetjes
Thomas

Hallo,

Wij (2pers) zoeken medereizigers voor een taxi Innsbruck-Gerlos Sa 12/03/2016 Transavia aankomst 14:20 uur en Gerlos-Innsbruck Sa 19/03/2016 Transavia vertrek 08:15 uur

Gr,

Nic

OP dinsdag 19 januari rijden wij met de taxi van innsbruck naar gerlos. Wij zijn met z’n vijven. Wil je meerijden meld je aan bij taxi Kammerlander in gerlos. kosten zijn dan 30 euro pp.
Terug gaan wij op zondag 24 januari ook vor die rit geldt met je aan bij taxi Kammerlander.

Op maandag 6 februari zoeken wij medereizigers voor een taxi Innsbruck - Gerlos transavia aankomst 13.15 en maandag 13 februari van Gerlos - Innsbruck vertrektijd 14.00.
Groetjes Ria

Op zaterdag 11 februari 2017 zoeken wij medereizigers voor een taxi Innsbruck - Gerlos (transavia) aankomst 08:00 en zaterdag18 februari 2017 van Gerlos - Innsbruck vertrektijd 15.10.
Ik kreeg van Kammerlander een prijsopgave van 170 EUR (enkele reis).

Op zaterdag 11 februari 2017 zoeken wij medereizigers voor een taxi Innsbruck - Gerlos (transavia) aankomst 08:00 en zaterdag18 februari 2017 van Gerlos - Innsbruck vertrektijd 15.10.
Ik kreeg van Kammerlander een prijsopgave van 170 EUR (enkele reis).

mrbrian op 12 jan 2017 23:28

@mrbrian Waarom huren jullie geen auto? Voor circa 200 Euro huur je een, niet al te grote, auto. Daar komen nog wat kosten bij voor brandstof maar dan is het nog steeds goedkoper en je beschikt tijdens het verblijf over een voertuig.

dank voor je reactie, auto huren is ook een optie maar we hebben een sterke voorkeur voor een transfer.

Zijn er toevallig mensen die op 19 februari naar Innsbruckvliegen en een transfer nodig hebben naar Gerlos ? Of mensen die al een transfer hebben waar nog 2 mensen bij kunnen ?

Hey,

Is er iemand toevallig die op 06-02-2017 aankomt om 15:50 in innsbruck met vlucht hv6685 en een taxi wilt delen en evt ook voor de terugweg 10-02-2017 vluchtvertrek 10:05 vanuit innsbruck HV6682.

Graag zou ik in contact komen om een taxi te delen, heb een prijs op gevraagd bij taxi kammerlander (170euro enkele reis) en dat wordt goedkoper als we met meer zijn.

We zijn al met 2 personen.

Groeten marcel

Weet iemand of de kammerlander taxi (vanaf Innsbruck) alleen naar Gerlos gaat of ook verder naar Konigsleiten?

Zo niet, hoe kom je dan van Gerlos naar Konigsleiten??

.

*bericht bewerkt door jmcmoerdijk op 22 feb 2017 08:55

Weet iemand of de kammerlander taxi (vanaf Innsbruck) alleen naar Gerlos gaat of ook verder naar Konigsleiten?

Zo niet, hoe kom je dan van Gerlos naar Konigsleiten??

reiziger14 op 21 feb 2017 23:53

Ik heb een goeie tip voor je, ben paar weken geleden naar gerlos afgereisd met het vliegtuig, heb gebruik gemaakt van http://www.tirol-taxi.at (fourseasonstravel) echt een aanrader, binnen een uur vanaf vliegtuig in het hotel. En dat voor 55euro pp retour… Je zou kunnen overwegen om direct door te rijden met hun naar koningsleiten, zal niet zoveel extra kosten (check site), of je neemt in gerlos de skibus (als het binnen de openingstijden van de skigebieden ligt) Ski bus rijd elk kwartier!

Succes,

*bericht bewerkt door jmcmoerdijk op 22 feb 2017 09:00

Ohh dit is echt een super super tip!! Dank je!!

Hey,

Is er iemand toevallig die op 16-12-2017 aankomt in innsbruck en een taxi wilt delen naar Königsleiten of Gerlos en evt ook voor de terugweg op 23-12-2017.

Graag zou ik in contact komen om een taxi te delen het wordt goedkoper als we met twee of meer zijn.

Hey,

Ik had meteen willen schrijven: gebruik de tip van jmcmoerdijk. Februari dit jaar ben ik met fourseasons geweest. Kostte maar 27 euro per enkele reis! Ik keek net even op hun website… het kost nu dus 66 euro per enkele reis… ai.

Voordat ik fourseasons had gevonden, had ik al een taxi gereserveerd bij Kammerlander. Dan kan je aangeven dat je met meer mensen wilt reizen. Zij houden dan bij hoeveel mensen er zijn. In de tijd dat ik ging, zou ik alleen reizen op de heenweg en met 2 op de terugweg. Dan zijn de kosten hoog. Heb toen geannuleerd toen ik fourseasons had gevonden.

Kostenplaatje is anders bij Kammerlander (mits er 6 personen zijn):
von/bis Gerlos: € 30,00 / Person im Sammeltransfer*
von/bis Königsleiten € 35,00 / Person im Sammeltransfer*

Je kan dus contact met hen opnemen en vragen of je met meerdere mensen een taxi kan delen (zij verzamelen de mensen voor je).

Succes.

Jammer dat fourseasons opeens zo duur is geworden…

Hoi,

ik lees even mee, vrienden van mij 3 personen gaan 3 maart 18 naar Gerlos, ze landen om 14.20u. op Innsbruck. En 10/3/18 vertrekt hun vliegtuig weer om 9.15u. Dus als er nog meer die kant op gaan? Wie weet.
Gr. Janette.

Hey 23 dec nemen wij wss ook n taxi naar Innsbruck airport (zie PM).
Sam

Bedankt voor de reactie Sam maar de ticket prijzen zijn nu zo hoog geworden dat het al te laat is. Ik zie Transavia voor €309,- incl. ski-uitrusting. Volgend jaar ga ik iets eerder proberen te boeken.
Gr. René

Plaats een reactie