Neon/Fluor skikleding

Na een fantastische week in Kaltenbach te hebben vertoeft, zag ik veel oranje/roze skibroeken en skijassen de piste af gaan. Iemand enig idee waar deze te koop zijn of welke merken dit zijn? Ik ben erg benieuwd!

Er bestaat een hele mooie zoekmachine op internet… Genaamd Google!!!

Er bestaat een hele mooie zoekmachine op internet… Genaamd Google!!!

Gast453 op 2 mrt. 2014 13:01

Jongens… mogen hier nog vragen worden gesteld? Als je geen weet hebt van een merk, winkel, … en je houdt niet van vragen die al dan niet door google kunnen beantwoordt worden, negeer deze dan.

Die poging was tevergeefs. Ook mede doordat je niet echt duidelijk kan zeggen of de kleur die je ziet neon is of niet…

Fouteskipakken punt nl.

3 reacties die nergens op slaan. Zelfs Hanss, waar slaat jouw opmerking op als je zelf ook niet bijdraagt… http://www.beslist.nl/products/mode/mode_432353_5294341/c/ma… Op deze website kan je de plaatjes zien, dan word je doorgestuurd naar een webshop!

Ik heb een neon geel skijack van het merk Tenson. Wel vorig seizoen in de opruiming gekocht, dus of Tenson ze nu nog heeft kan ik je niet zeggen.

Succes ermee!

De meeste merken hebben kleurrijke kleding in het assortiment, gewoon een aantal sites bezoeken en kijken. Ik word altijd wel blij van de spullen van Protest, zij hebben iig ook fel gekleurde broeken. Brunotti is meestal ook wel kleurrijk bijv.

Kijk even op de Fb pagina van RTL snowmagazine, is dat misschien wat je bedoeld?
Heb ze bij ons in het skicentrum ook zien hangen maar weet even het merk niet (Salomon)?
Wil vlgd week wel voor je kijken. Voor kids verkopen ze die bij Herves sportzaken in Oostenrijk.

Gr Elly3

Neon en fluor was 15 jaar geleden erg hip. Wat een ellende, daar wilde je niet in gezien worden…

vandaag bij perry sport geweest daar had je ook een paar zeer knallende ski/snowboard kleding hangen,

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

oja zeker zo lang geleden… heb ook nog zo’n fel gele broek gehad. laatst hadden ze volgens mij bij de lidl van fel gekleurde broeken?

Gezien je het in je titel hebt over neon/fluor skikleding: hierbij een tip om te voorkomen dat je zo meteen tevergeefs gaat zoeken naar kleding die niet bestaat ;-)

Het is goed om te beseffen dat veel van de ‘neon’ skikleding die je hebt gezien eigenlijk gewoon een normale, felle kleur had. Het is enkel door de lens van je goggles dat sommige kleuren zoals geel, oranje of roze er neongekleurd / knallend uitzien.

Probeer het zelf maar door naar een wintersportwinkel te gaan en je goggles op te zetten. Goede kans dat er dan opeens veel meer voldoet aan je vraag!

Can't wait for the snow!

Wel leuk… de foto bij het onderwerp ‘Roze neon’… haha :) #binnenpret

Skiër | Völkl | Carven | Piste knaller

Plaats een reactie