Snowboardboefjes, lollig of niet?

http://onboardmag.com/videos/crew-edits/minority-slash-attac…

Ik kan er om lachen als een vriend dit bij mij doet of andersom. Echter dit is bij vreemden, zo lijkt het en wat mij betreft draagt dit bij aan het slechte imago wat snowboarders hebben bij velen.

Wat mij betreft een absolute no go. Wat vinden jullie ervan?

🏂

Dit is duidelijk bij onbekende en dan vind ik het echt kansloos gedrag om eerlijk te zijn! Duidelijke no-go wat mij betreft.

Dit is iets wat je bij je eigen vriendengroep doet. Dan is het wel lollig maar het blijft gevaarlijk want als je een ijsplak tegenkomt dan ga je onderuit en sla je vol op de mensen die stil staan.

Het overkomt mij soms wel per ongeluk omdat ik moet uitwijken voor andere mensen op de pisten. Dan roep ik sorry en ski/board weer door.

LoL :) Maar nee dat kun je niet maken

Dienten Die Alte schule

Onder vrienden oké maar eigenlijk not done!

Wel lollig not done.

wel leuk filmpje, :)

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Tja, boardpeuters, dan krijg je dat…

Leuk, enkel ik ga achter je aan en leg je op mijn manier neer, leuk voor mij maar niet voor de tegenpartij.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Hahaha geweldig! Denk dat de meeste mensen er wel om kunnen lachen.
Zelf zou ik 't nooit doen hoor, daar niet van. Alleen bij familie/vrienden

Gang is alles

Dat was eigenlijk ook mijn idee @Fritsspits.

Na een 3e keer kijken zie ik dat de titel nie helemaal klopt, er zitten ook skiënde boefjes bij… Maar de conclusie is dat het etterbakjes zijn ;-)

🏂

@Jesper ik denk dat de meesten er niet om kunnen lachen en ik begrijp dat wel. Buiten de lol van de sneeuwdouche zit er wel degelijk gevaar in dit soort acties. Eén foutje en je snijdt iemand zijn been open met je staalkant.

🏂

@Jesper ik denk dat de meesten er niet om kunnen lachen en ik begrijp dat wel. Buiten de lol van de sneeuwdouche zit er wel degelijk gevaar in dit soort acties. Eén foutje en je snijdt iemand zijn been open met je staalkant.

Martin9 op 8 apr. 2014 17:51


Ja okay dat is wel zo, maar het is alsnog wel droog als je opeens 5 van die slasher bombs op je krijgt lol

Gang is alles

boardpeuters

Een woord dat je niet vaak hoort :P

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

vind het wel humor!

hier ook mixed feelings…

Dikke spray’s en er worden er een aantal goed geraakt (oftewel knap gesprayed x5), maar als het echt wild vreemden zijn not done. Per ongelijk gebeurt het mij ook weleens, maar zo dik wild vreemden sprayen nee (als is de verleiding soms erg groot)…

ps als je een goede spray maakt ga je nooit recht op iemand af, maar je raakt ze juist vol als je er schuin achter/naast zit. De kans dat jij met je staalkant die persoon raakt is 0,0…
Bij deze heren zitten er wel een paar tussen, die recht op de man af zijn. Die hadden idd goed mis kunnen gaan.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ik zie dat er hier en daar mensen omvallen, ik zie iemand die in de sleeplift staat slachtoffer worden, ik zie kinderen…
Wat een stel kansloze randdebielen zeg.

Ach hier moet je toch om kunnen lachen toch?! Een mens moet tegen een grapje kunnen naar mijn mening :).

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En wat als ze perongeluk wegglijden of vallen?
Bende kleuters, onmiddelijk van de piste halen.

En wat als ze perongeluk wegglijden of vallen?

Niels322 op 8 apr. 2014 20:26

Tja dan heb je wel een probleem :/

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Nope, doe ik alleen bij vrienden, als er geen andere mensen bij staan. Bij andere vind ik het niet kunnen ;)

Carnas on Tour

Hup, skipassen inleveren! Dit is gewoon asociaal.

Ik stond voor het eerst op de piste en toen kwam er zo’n soort etterbak langs, overigens op ski’s en zeker geen jeugdig figuur (ook meerderjarigen kunnen soms behoorlijk aso zijn). Deze snelle meneer vond het leuk om te slalommen rondom de beginners. Luidruchtige rutzbochten, zodat een beginner zich rot schrikt, de pas afsnijdend, etc. Het was een hele brede beginnerspiste, ik ben nog steeds overtuigd dat het 100% opzettelijk gedrag was. En na de vijfde of zesde bocht ging het mis, hij raakte een andere skiër, keihard hoofd tegen hoofd, geen helmen, flink snelheidsverschil, beide skiërs langdurig bewusteloos, zag er niet goed uit…

Verder 200% eens met HenriS! Inleveren die skipassen!

En onder politiebegeleiding uit het gebied zetten!

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

No go bij vreemden, onder vrienden is het bij ons standaard als er iemand valt (wel met de nodige afstand in te calculeren!) ;)

Go with the snow!

Tja… heel erg kinderachtig… beetje zielig ook.

Afgelopen wintersport onder vrienden gedaan en daarin moesten sommigen het ook duidelijk nog ervaren dat je een slasher bomb langs iemand af doet en niet op de man af vliegt, omdat het dan wel veilig blijft.

Wat betreft het fimpje, mixed feelings, sommige zullen het kunnen waarderen, anderen niet, maar kinderen en liftgangers is totaal uitgesloten natuurlijk!

Minion of the boards

Sorry ik moest er wel een beetje omlachen… zag er iig wel grappig uit…

echter zal ik t zelf ook niet gauw doen, wel ooit als ik moe wordt van de schooljeugd die met un groepje midden op de baan gaat zitten ouwehoeren…, hehe maar wel oo een veilige afstand natuurlijk… ;)

Kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden. Heb er zelf wel om moeten lachen. Doe het zelf ook alleen bij bekenden.
Het valt volgens mij in de categorie belletje trekken. Het gevaar valt wel mee als je het goed doet. De mensen die vallen, vallen door de schrik omdat ze zich willen verplaatsen

Ooit eens een ongeval gezien, iemand gaat onderuit en schuift door tegen iemand anders aan, met zijn skies tegen de andere zijn skibotten (lekker snijden) en een paar meter lager kwam hij tot stilstand. Gevolg skibroek gescheurd, 1 binding van de skibot kapot en een ferme snede in de skibot, hoe zou het nu afgelopen zijn indien men boven de skibot was uitgekomen?
Andere zaak zien gebeuren, boarder valt, andere boarder kan net ontwijken maar door die actie snijd zijn board net over de handschoen, vul maar zelf in. In elk geval als je dat ziet denk je wel anders na over die toestanden.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Ik kan er wel mee lachen. Ook als het mij overkomt.
In de zomer gebeurd het bij het zwembad.
J

@Jabo een bommetje in het zwembad is leuk, een sneeuwbal gooien ook, ik kan hier ook om lachen en de hoofdrolspelers in het filmpje lijken redelijk tot goed geoefende wintersporters dus het risico zal beperkt zijn maar ALS het fout gaat lachen we allemaal niet en spreken we er schande van. De mensen die ‘slachtoffer’ zijn vinden het duidelijk niet leuk, alleen daarom vind ik al dat het niet kan.
Je rijd ook niet met je auto expres door een plas bij een bushalte toch?

🏂

Plaats een reactie