Ooit gedacht om je baan op te geven en te gaan werken in de sneeuw

Ik zie regelmatig mensen die opzoek zijn naar een werk in een wintersportplaats om deze periode in de sneeuw te werken, of cafe’s en skischolen die opzoek zijn naar nederlandse werknemers. Als ik deze berichten lees wordt ik vaak jaloers en vraag ik me af of hoe het zou zijn als ik in het verleden gekozen zou hebben voor seizoenswerk in de sneeuw. Nu heb ik en vast contract en maak je niet meer snel een keuze om je baan op te zeggen om een lange periode of voor altijd naar de sneeuw te gaan.
Hebben jullie ook wel eens nagedacht om minimaal een seizoen naar de sneeuw te gaan?

ben nog maar 17, maar droom er wel van om na m’n middelbare school/ na m’n universiteit te emigreren naar oostenrijk…

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik heb er vaak over gedacht om in vastgoed te investeren (eventueel zelf bouwen) in de alpen. Wanneer het uitkomt (of nodig is) dan lekker naar de alpen en genieten!!

Helaas zijn dit nog echter nog dromen voor later aangezien ik daar nog lang niet de bankroll voor heb:) Hopen dat de natuur zich in de alpen zich weet te handhaven…

Oef! Dat zou fantastisch zijn. Al is het maar één wintertje als ski-leraar. Helaas blijft het bij dromen, want met een vaste baan en eigen woning wordt het erg complex. Iedereen die onder de 30 is en de kans heeft: gaan!

Nog een jaartje of 7 a 10 (max) en dan ga ik er wonen, misschien een leuk klein hotelletje nog uitbaten op mijn oude dag …

Dus ja ik denk er heel veel aan :-)

Ik denk er heel veel aan,ik zou graag een pension/hotelletje willen beginnen in Oostenrijk of Frankrijk.
Maar momenteel heb ik nog een groot binnenvaartschip,dat vanwege de crisis in de transportwereld maar niet van de hand gaat.
Maar…als iemand interesse heeft in een schip en een pension/hotel in de aanbieding heeft hoor ik t graag. :-) ALPEN here I come.

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Ik heb er niet alleen over nagedacht, ik heb het ook gedaan.
Heb twee seizoenen in Oostenrijk als skilerares gewerkt:)

Thank God summer is over!

Lijkt me geweldig maar ben de 40 gepasseerd en heb een gezin, daarbij ook nog een vaste baan bij mijn huidige werkgever en in de tijd waar we nu in leven is dat wel even lekker.
Maar wie weet ooit…

Plaats een reactie