ervaringen met Freestyle les Snowworld (Zoetermeer)

Ik krijg van die reclame mails van snowworld en nu boden ze €50,- korting op lessen aan. Ik twijfel al een tijdje om op wintersport eens Freestyle les te nemen maar nu ben je voor 4x 1,5 uur les €90,- ipv 140 kwijt bij snowworld.

Ik vind een keer les nemen op wintersport helemaal niet erg maar ergens vind ik het wel een beetje zonde van mijn tijd aangezien freestylen niet mijn grootste tijdverdrijf is. Ik vind het wel leuk om het wat beter te beheersen.

Heeft iemand hier ervaringen en/of een mening over de freestyle snowboard lessen bij snowworld?

🏂

Ik heb de lessen gevolgd in Landgraaf een dik half jaar geleden.
Zelf had ik zeer weinig ervaring.

De eerste les ga je enkel de piste op. Daar leer je écht de basis.
Switch rijden, ollies, buttering, 180 frontside & backside

De volgende lessen ga je het funpark in en in landgraaf was dit vooral op de kleine kickers.

De laatste dag mocht je kiezen wat je wou doen en daar kreeg je dan ‘kleine’ begeleiding mee van. Iedereen wil wel wat verschillends leren en er is maar 1 instructeur. ;)

Geen spijt gehad want je krijgt echt goede tips.
Maar verwacht niet dat je als pro er uit gaat komen. :D
Het voornaamste is de lading tips verwerken naar de keren dat je erna gaat.
Over algemeen zijn die 4 lessen iets te kort. Maar het is al een begin!

Veel succes & voor 90€ een must-do!

Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar @gina heeft zover ik weet ook freestyle les in Landgraaf en was er volgens mij wel positief over. Maar dat ze denk ik beter zelf vertellen ;)

Hehe!

Jaa! Ik heb heel de zomer iedere week een lesje freestyle gehad…

Ook hier kreeg je eerst een paar lessen piste trucjes aangezien al binnen een kleine 20 min bleek dat ik hier wel geweldig goed in was meteen fun park ingegaan… (schouderklopje voor mezelf)

Ik heb privelessen gehad en kon dus zelf aangeven wat ik wilde leren!
En sloot dus perfect aan bij mijn prestaties.

Ik begrijp uit je verhaal dat je de 4 weekse cursus wil gaan volgen
Als ik je een tip mag geven wacht tot volgende zomer…

De privé lessen kosten dan maar 25 euro, en je hebt dan wel iets perfect op maat.
Je krijgt directe begeleiding en hoeft niet steeds op andere te wachten.
Ik zie namelijk vaak groepen lessen in een rijtje achter elkaar zitten en dat ze dan 1 voor 1 mogen gaan…!

Ik heb in ieder geval heeeel veel geleerd!

Succes en veel val plezier ;)

Liefs,

Thanks @gina en @JeffreyM daar heb ik wat aan! Ik Wist niet dat ze zomers privé lessen voor 25 aanbieden. Dat je met privé les meer leert wist ik wel maar dacht dat dit wel een redelijke aanbieding was.

Switch, ollies, nose/tail roll en 180 beheers ik overigens wel redelijk en 360 land ik zo nu en dan ook wel goed. Box en rails weinig ervaring mee maar wil gewoon een beetje fine-tunen en bijleren zodat het ook altijd lukt ;-) Grote kickers sla ik nu over maar de kleinere pak ik wel. Vind klooien op en naast de piste ook leuker dan de hele dag in het park maar wil gewoon wat meer all round worden.

Ik ga er nog maar ff over nadenken of ik het nu doe of volgend jaar privé les neem.

Thanks

🏂

@Martin9 Dan denk ik dat je meer hebt aan privé lessen.

@JeffreyM Hoe is het met je?
Ben je nog vaak in landgraaf te vinden?
Ik zie je nooit meer?

@gina Druk gehad laatste weken.
Nu weer van plan om 2 x per week te gaan.
Jij?

Ik ben afgelopen maanden echt teveel geweest… gemiddeld 3x per week,
Ga het nu tot december even rustig aan doen, mijn rug trekt het niet helemaal zo namelijk…

Dan kan ik hopelijk heel het winter seizoen weer vooruit!

Plaats een reactie