Wie wil er ook gaan skiën deze winter?

Hallo
Ik ben Ann, 47 en al jaren redelijk “skiverslaafd”. Een jaartje zonder ski is niet leuk.
het is niet altijd makkelijk mensen te vinden die meegaan (ofwel willen ze in het hoogseizoen, ofwel haken ze af met blessures, …) Dus … ben eigenlijk wel op zoek naar aantal mensen om samen te skiën; van 's morgens tot 's avonds; ook nadien maak ik wel graag plezier. Iemand interesse?

met de carnaval wil ik misschien…tja,hoogseizoen…

Idem

Ook ik ben op zoek naar mede-skiërs en Apres-skiërs!
Maar liefst buiten hoogseizoen…
Jan,Febr, maart april. Liefst Oostenrijk… Heb geen kids dus redelijk flexibel…

Hallo
Ik ben Ann, 47 en al jaren redelijk

anndm op 6 sep 2014 21:58

Ann, Ook ik ben nog op zoek naar een reis/ski/apresski genootje.
Heb jij al vergevorderde plannen? Groet Nicky (45)

Er zijn nu een aantal dames die graag willen skiën, maar verder dan een melding komt het schijnbaar niet. Ik heb al meerdere oproepen gedaan, maar het komt maar niet van de grond. Jammer.

s.boersma

Ik weet nu dat ik in iedergeval de week van 14/2 kan… Dus wie is geïnteresseerd?

Evt andere opties weet ik over een week.

Omdat het de eerste keer is dat ik iets op dit forum heb gezet is het me niet echt duidelijk wie wil gaan.
Ik zie bv Nicky O, s boersma, en dan nog twee dames die enkel in hoogseizoen kunnen
omdat ik niet gehouden ben aan data verkies is wel laagseizoen.
dus concreet, wie en waar wonend wil waar gaan skiën? ;-)
Ikzelf woon in België en kan delend rijden of met de nachtbus komen.
Hotel / chalet : is mij gelijk
skiniveau : alles; maar niet echt buiten piste

Uhm lekkerzonnetjeerbij is een heer.
Of ik ook Eind jan of begin maart kan weet ik hopelijk vlg week.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/161390

Misschien is dit interessant om samen te voegen. Ik ben zelf ook van plan om te gaan. Ben wel gebonden aan eind januari… kom zelf uit de achterhoek…

Ik ben niet aan het hoogseizoen gebonden. Jammer Esmee dat je alleen eind januari kan, ik ben dan pas terug. Je kunt absoluut niet in maart? Overigens woon ik in de buurt van de achterhoek.

s.boersma

Anndm,

Ik woon in Apeldoorn, ik ga het liefst met de bus. Ik kan in maart. Het liefst in een hotel en mijn voorkeur gaat uit naar Italie.

Groet Stina

s.boersma

@sboersma, dan zit ik helaas weer op school:( in mijn afstudeer periode!

Naast de carnaval zou 7-14 maart voor mij evt ook optie zijn.

rmgb, misschien kunnen we wat verdere mogelijkheden bespreken wat onder andere jou wensen zijn, leeftijd en niveau?
7 - 14 maart zou mij ook heel goed uitkomen.

s.boersma

@s.boersma heb je een prive berichtje gestuurd.

@rmgb. Ik heb helaas geen berichtje van je in mijn inbox.

s.boersma

ok doe ik zo nieuwe poging

@rmgb. Ik heb je nu twee keer een mail gestuurd en vind het vervolgens niet terug, vreemd. Misschien is het systeem traag of werkt het niet goed. In ieder geval, misschien krijg je twee verhaaltjes van mij of helemaal niet, laat het maar even weten.

s.boersma

Wat ik heb gedaan is tekst getypt, voor de zekerheid tekst gekopieerd en op verzenden gedrukt. Daarna op de knop pagina terug geklikt en nog een keer verstuurd…na 3 keer pakte die pas

Ik heb geen berichtje binnen overigens

Ik ben 2 x mijn tekst kwijt. Ik probeer het later nog een keer. Moet zo gaan werken.

s.boersma

filip 42 uit de kempen , ben ook zo een verslaafde !! kan vertrekken als ik wil!! alles is goed voor mij blauw , rood , zwart !!laat maar weten grts

Hallo Ann,

Herkenbaar dat het soms lastig skimaatjes te vinden. Daarom ben ik lid geworden van de Rijnlandse Skivereniging. Een leuke groep mensen met diverse reizen in het programma. Kijk maar eens op http://www.rskiver.nl

Hallo zijn jullie al een groep kan er nog iemand bij ??
greetz mullijs

Nee Mullijs, dat is tot nu toe niet gelukt.

s.boersma

Ik wil wel graag mee, ik kan buiten het seizoen.
ben vorig jaar voor het eerst geweest en heb er wel zin in.
ben 27, ski en hou ook wel van de apres ski.

Martinus_cornelis@hotmail.com

Dag Ann,
Ik heb dit jaar hetzelfde probleem en vandaar op zoek naar een leuk groepje met dezelfde passie voor het skigegeven.
Mijn vrouw en dochter zijn niet gepassioneerd door het skiën, vandaar.
Ik ben zelf zeer flexibel qua data met voorkeur buiten de schoolvakanties en liefst een shortski (max 5dagen)
Laatste weekend van januari 2015 ligt wel al vast met mijn skivrienden.
Voorkeur Oostenrijk. Hou me aan blauw en rood en het moet vakantie zijn, geen marathon iedere dag.
Grts, Bernard

hallo ann

heb wel belangstelling. hoe ver ben je met een groep samen te stellen?
kan ik nog aansluiten want de periode dat jij wil gaan past mij wel.
gr wim

wim

Hallo Ann
Mogelijk kan ik bij me bij jullie aansluiten indien er een groep wordt gevormd. Ik ben woonachtig in Apeldoorn, 54 jaar en geniet altijd enorm van het skiën. Ben geen snelheidduivel. Ski met beleid rode pistes. Ik vind het heerlijk om optimaal van de wintersport te genieten in alle facetten. Dus ook ruimte voor terrasje pakken op de pistes. Mijn man skiet helaas niet. De jaren hiervoor meestentijds met een vriendin en onze kinderen geweest. Deze heeft echter door blessure afgehaakt. Vorig jaar mee geweest met een groepsreis naar Italië.
Laat maar weten hoe/ wat.
Groet, Yolan

Hallo Wintersporters,

Wij vertrekken op 14/01/2017 opnieuw naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat uit 4 mannen (46, 46, 55 en 59 jaar). We zijn allemaal gevorderde skiërs. We hebben ons reisje geboekt bij Skiworld, waar de reis nu in promotie is (319 euro korting). Interesse om aan te sluiten ?

Groetjes,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 19 sep 2016 11:28

Peter Hertegonne

Plaats een reactie