Websitezaken - bugjes en suggesties

Ik wilde een foto uploaden gemaakt met mijn telefoon en kreeg de volgende foutmelding: wpCAlertlimage upload failed

Wat voor telefoon gebruik je?

MAND!

@Yo-han een sony xperia. Heb net de foto’s op mijn laptop gezet en krijg hier de zelfde foutmelding

@marjanvl is die foto misschien groter dan 5mb?

MAND!

nee maar 690 kb

Hmm raar. Kan je de foto eens mailen naar ons? Redactie@wintersporters.nl. Gaan we er even naar kijken.

MAND!

Komt eraan

Dank. Kom er morgen op terug

MAND!

Geïnteresseerd in het Franse vlaggetje rechts bovenin ben ik een kijkje gaan nemen op ‘Skions’, het Franse broertje van Wintersporters. Het gebied ‘Centraal Massief’ wordt hier onder ‘Destinations’ in het Nederlands aangegeven i.p.v. in het Frans ‘Massif Central’. Gevalletje copy-paste? ;-)

@Marjanvl Probleem is opgelost.

Had te maken met foto’s genomen met een mobiele telefoon die niet goed gedraaid waren. Foto’s van sommige telefoon’s moeten nog even door ons gedraaid worden om juist getoond te worden op het forum en dat ging niet helemaal goed.

MAND!

@RazendeRonnie Geen copy paste, maar we gaan het aanpassen ;-)

Click. Click. Peace

Op de nederlandse front-page is de link van het plaatje “Hele lekkere skibeelden” kapot. De link is nu https://www.wintersport.nl/https://www.wintersport.nl/forum/… en zou natuurlijk https://www.wintersport.nl/forum/topic/205902 moeten zijn.

@ITWarrior Thanks! Opgelost.

MAND!

Nitpick: zou het mogelijk zijn om voor je profiel een voorkeurslocatie in te stellen?
Notificaties/PMs op het forum verwijzen altijd door naar wintersporters.nl i.p.v. wintersporters.be, waardoor ik mij opnieuw moet aanmelden, en (als ik even niet uitkijk) doorklik naar de Nederlands site (waar blijkbaar ook exclusief Nederlandse content op staat).

Ik heb een paar topics ‘gebookmarked’. Als ik dan via de notificaties 1 topic bekeken heb en terugga naar de notificaties dan zijn alle overige topics die ik ‘gebookmarked’ had niet meer als zodanig herkenbaar… Probleem van mijn laptop of een instelling dingetje?

Aequilater Nubila

@winterwonderland Dat is precies zoals het “hoort” te werken. Willen we nog wel een keer wat gaan verbeteren maar heeft op dit moment nog geen prioriteit.

MAND!

Misschien een idee om ook bij de telefoon versie van de site te laten zien of een berichtje + en - stemmen heeft. En de mogelijkheid bieden om + en - stemmen te geven.
Vooral het eerste mis ik als ik op mijn telefoon zit.

Wel gezegd hebbende dat het + en - systeem soms raar wordt gebruikt. Ik had een paar weken geleden - 2 ofzo op een bericht terwijl het bericht van rogier waar hij schrijft birdheart +1 ook stemmen kreeg +3 . En dit zag ik ook laatst bij een andere forum gebruiker gebeuren.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het viel me op dat mijn laatste forum activiteit is van 5-11-2014

Dit klopt niet helemaal

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Op je profiel? Want ik zie daar gewoon recente berichten staan.

MAND!

@Yo-Han klopt. Maar ik zie oude berichten geen nieuwe. Of ligt dit er aan dat ik op mijn telefoon kijk?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Het loopt altijd een beetje achter door caching. En aangezien het niet heel veel gebruikt word verversen we het niet meteen maar pas naar een paar dagen.

MAND!
als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Het loopt altijd een beetje achter door caching. En aangezien het niet heel veel gebruikt word verversen we het niet meteen maar pas naar een paar dagen.

MAND!

@Yo-Han 2014 is meer dan een paar dagen :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Nergens geen 2014 te bekennen. :)

null

MAND!

Mijn laatste reactie bij sytycb is van 4-12-2014
En daar onder zijn nog ouder

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het gaat om de laatste activiteit in jouw topic daar.

MAND!

Updaten van mijn skikalender lukt niet, de bestemming schiet elke keer weer terug naar een leeg vlak. Je kunt toch ook trips uit het verleden nog toevoegen?

En de bestemming Hokkaido wordt niet herkend ;)

@Thijs5 Hokkaido staat niet op de site, dus kan je helaas ook niet toevoegen.

En je moet even met je muis op de bestemming klikken als je hem wil toevoegen en niet je toetsenbord gebruiken. Heel slecht bugje dat nog nog eens verholpen moet worden.

MAND!

Updaten van mijn skikalender lukt niet, de bestemming schiet elke keer weer terug naar een leeg vlak. Je kunt toch ook trips uit het verleden nog toevoegen?

En de bestemming Hokkaido wordt niet herkend ;)

Thijs5 op 11 nov 2015 09:44

Hier heb ik ook last van bij IE. Zelfs als hij het gebied wel kent. Maar als ik het via Chrome doe dan lukt het wel.

Why work if you can ski!

Plaats een reactie