Websitezaken - bugjes en suggesties

Ik vroeg me af hoe komt het dat er zoveel Spam topics op het forum gecreëerd worden omtrent valse paspoorten medicijnen etc…?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Geen captcha codes bij het aanmelden en maken van topics voor nieuwe gebruikers… Zal al een hele hoop schelen. :)

@Birdheart @EricH We houden het graag leuk op de site dus captcha’s en dat soort onzin hebben we liever niet. Het oude spam detectie systeem bestempelde ook veel normale posts als spam en is dus op verzoek uitgezet. Komend seizoen starten we met een nieuwe en hopelijk betere resultaten.

MAND!

10x een tekst getypt naar de zelfde persoon
In 3x is het in gedeeltes eindelijk aangekomen
Ook test verstuurd en in het midden een stuk tekst kwijt, of het laatste stuk
En de rest was niet verstuurd

Bekend probleem. Probeer ook zo snel mogelijk om iemand email te vragen. Dat communiceert makkelijker

May the ski force be with you !!

En voor je op ‘verzenden’ klikt even je getypte tekst kopiëren. Scheelt een hoop tikwerk.

Er word gewerkt aan een nieuwe versie van het prive berichten systeem. Alleen voor dat live gaat zijn we denk wel een paar maanden verder.

MAND!

Er staat me iets van bij dat er op een gegeven moment is geprobeerd een soort netwerk van ambassadeurs op te zetten, die dan elk ambassadeur waren van hun eigen skigebied en zo vragen e.d. konden beantwoorden. Waarom is dit er uiteindelijk (nog) niet gekomen?

Mr. Slow

Het systeem werkte niet. Veel ambassadeurs lieten het een beetje afweten en het voegde niet veel toe.

MAND!

@Roel, hoe kan het dat de 0-gradengrens zakt tot het laagste punt van het gebied, maar dat tegelijkertijd de temperatuur in het dal ruim boven 0 blijft? Is dat een bugje? Of snap ik er helemaal niets van?

Hier wat ik bedoel (screenshot dd. 20-5-2016, 15:00 uur)

null

@GiGi ons model toont geen regen dus je ziet eigenlijk een weergaveprobleem. Kortdurend sneeuwt het bij een lage sneeuwgrens, maar er valt ook veel regen wat de positieve temperatuur verklaart.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ik zit net te kijken en denk dat de afstand van Utrecht naar Hintertux niet klopt.
https://www.wintersport.nl/skigebieden/hintertux

Zillertal arena 959km
Zillertal 3000 1002km
Hintertux 895km

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO Dat pakken we meteen even op, maar dat zal niet meteen zichtbaar zijn! Bedankt voor het melden.

Click. Click. Peace

@RFKANGOO Dat pakken we meteen even op, maar dat zal niet meteen zichtbaar zijn! Bedankt voor het melden.

Rogier op 8 jun 2016 20:02

Graag gedaan.

Übung macht den meister!!!

@Yo-han en @Rogier : vandaag weer miraculeuze prive berichten die niet voor mij bestemd zijn lijkt het wel… of @Hooykaas zit mij te spammen :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@Chonn Het ziet er naar uit dat deze berichten gewoon naar jou verstuurd zijn. Is dus meer een menselijke fout ben ik bang en niet zo zeer een bug.

MAND!

Ik krijg regelmatig deze melding nadat ik een bericht heb geplaatst soms staat het bericht er wel maar soms ook niet. Gaat er dan bij mij iets mis of bij jullie??
Het gebeurt vaker bij een iets langer bericht.

null

Übung macht den meister!!!

Had ik ook vandaag
Ga je kijken staat je bericht er wel op uurtje later niet meer
Paar uur later weer wel

Ik heb bovenstaand af en toe ook nadat je post. Klik ik terug in Chrome zie ik mijn post…en blijkt het wel gepost.

Ik zie de laatste tijd gigantisch vaak spam op het forum verschijnen, zelfs meerdere topics per dag. Kan het misschien verminderen door nadat iemand een account heeft aangemaakt hij minstens een dag, of desnoods zelfs een (paar) uur moet wachten voordat hij zijn eerste post mag plaatsen. Het meeste van die spam is automatisch gegenereerd op een hagelnieuw account, en op die manier zou het misschien verminderd kunnen worden.

Born to Ride

@Matthias123 We zijn bezig met een oplossing hiervoor, die komt eraan. Voor het moment gewoon een minnetje geven (en zeker niet onder reageren), dan worden wij (de admins) het snelste gewaarschuwd.

Click. Click. Peace

@Rogier dankjewel!

Born to Ride

Skigebied ‘Hochkonig’ : Het aantal km’s pistes in de tekst klopt niet helemaal. Moet 120km zijn ipv 150.

Let it snow

@JurrianvanLoo Je hebt helemaal gelijk, is aangepast, maar het zal even duren voordat dit zichtbaar zal zijn.

Click. Click. Peace

@Rogier Helemaal goed :)

Let it snow

Plaats een reactie