Wie gaat er nog meer naar Zoetermeer op 4 oktober?

In het weekend van 4-5 oktober vindt in Zoetermeer de winteropening van Snowworld plaats (het weekend daarna in Landgraaf). Veel (extra) events, merken die met testmateriaal langs de piste staan, sale van wintersportkleding bij Duijvestein, een slopestyle-westrijd (za), live muziek (za) etc. Hier wat er allemaal te doen is: http://www.snowworld.com/nl/Winteropening
@Karlijn en ik gaan zaterdag 4 oktober in ieder geval, o.a. om mijn nieuwe schoenen te testen. Gaan er nog meer?

Hmmm, het vrouwtje speelt op die dag mee in de tenniscompetitie. Misschien ga ik ook wel. Kan ik de beentjes alvast een beetje los maken voor de training met Sander in november :-)

When life gets too complicated.... SKI

Ik zit wel te twijfelen om één van de dagen te bezoeken. Nog even het kostenplaatje bekijken en zien of het de moeite is. Zal wel pokkedruk zijn en dat zoek ik dan weer niet, ben dit jaar toch niet in de markt voor nieuw spul.

Het lijkt mij ook wel leuk om weer eens een keer nieuwe ski’s te testen. Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe piste-ski’s met rocker aanvoelen. Maar ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de drukte op een van de vorige testdagen in Zoetermeer.

Plaats een reactie