Snowboarden met een groep

Hallo allemaal,

Ik ben Sofie en ben 18 jaar oud.
Ik houd erg van snowboarden en ben tot nu toe 1 keer op wintersport geweest en vaak naar zoetermeer/de uithof/landgraaf.
Ik wil graag meer gaan snowboarden, het liefst 1 keer in de week.
Dit wil gaan doen in zoetermeer en in de kerstvakantie op wintersport.
Snowboarden is natuurlijk wel veel leuker om het met elkaar te doen en daarom ben ik op zoek naar leuke mensen die graag met mij mee willen snowboarden, om naast lekker snowboarden ook veel lol met elkaar te hebben en natuurlijk om met elkaar naar de apre-ski te gaan.

Ik hoop graag wat van jullie te horen.

Liefs Sofie.

Hoi Sofie,

Ben zelf ook net 18 jaar en wintersport staat natuurlijk op de planning.
Afgelopen jaar met Ripstar mee gegaan en super vakantie gehad.
Wil je zelf iets organiseren of via een organisatie?

Grtz Joost

Hoi Joost,

Bedankt voor je reactie!
Het maakt mij niet zoveel uit, maar het voordeel vind ik wel dat als je het zelf organiseert je gewoon lekker je eigen gang kan gaan en voor de rest nergens aan vast zit.
Maar daarnaast vind ik het ook leuk om hier een maatje te hebben waarmee ik gezellig kan snowboarden.

Ik hoor graag van je,

Groetjes Sofie.

Hey Sofie!

Ik zou het ook heel leuk vinden om meer te gaan snowboarden dan mijn standaard eens in de 2 maanden (bij SnowWorld). Ik woon niet eens zo heel ver van Zoetermeer, dus een buddy hebben met wie ik vaker zou kunnen gaan, zou ideaal zijn.

Ik hoor nog van je! :)

Hey Carla,

Bedankt voor je bericht!
Leuk dat je mee wilt!
Heb je misschien whatsapp/facebook of iets anders waar we het er even over kunnen hebben?

Liefs Sofie

Hoi,

Hebben jullie al een gebied in gedachten? Wij zoeken nog 3 tot 5 personen voor de laatste week van januari. Wij gaan naar Plagne. Perfect gebied voor snowboarders. Enige wat het gebied niet heeft is Apres Ski, verder heeft alles te bieden. Hoogte, grote vlaktes maar ook boarden tussen de bomen door etc.

Gr,

Erwin

Hoi
Ik wil ook graag in de kerst vakantie op wintersport.
Dus mochten jullie intresse hebben laat me iets weten. Ik beschik over vervoer maar daar kunnen maar 2 personen in. Wel veel materiaal (toyota landcruiser).
Ik ben 23 jaar en kan redelijk snowboarden.

Groetjes joris

Zou ook wel een buddy willen om naar zoetermeer te gaan!

Wintersport heb ik zelf al geboekt met een groepje.

Hey Soof,

Leuk! Ik wil graag eind feb naar val thorens om daar te boarden, lijkt je dat wat?

Groeten Michel

Plaats een reactie