Val thorens tripje Eind jan/begin feb

Hooi!

Ik ben Marc

Ski nu een paar jaar. Maar wel helemaal hooked. Wil elk jaar graag op de latten staan, maar door mn werk zijn de data wat beperkt. Vorig jaar met een clubje via hier gegaan en dat was goed bevallen! Dus kijken of er dit jaar weer zoiets geregeld kan worden.

Wil graag een tripje opzetten naar Valto. Lekker hoog, relaxte lange pistes, beetje feestje vieren! Beetje op tijd op staan om van de sneeuw te genieten maar lekker biertje drinken enzo vind ik ook mooi.

Wil zo rond de laatste week van jan/1e week feb gaan. Chaletje huren ofzo. In ieder geval de boel een beetje binnen budget houd.

Laat maar horen als je ook deze kant op wil!

Ciaoo, Marc

Hallo Marc,

Dat klinkt als precies de trip die ik zoek.

Ik ben 32 en ski ook pas een aantal jaar. Ben ook meteen helemaal verslaafd. Kom inmiddels alle rode pistes wel af, maar zwart laat ik nog maar even links liggen (of rechts :) .

Sta het liefst vroeg op de piste en sluit de dag graag af met een biertje.

Groeten Jelmer

Wij zijn voor 425 euro inclusief skipas in een poepieluxe appartementencomplex. Paar vrienden van me gingen eerst naar Valto, nu ze Plagne hebben gezien zijn ze Valto vergeten. Alleen als Apres Ski belangrijk voor je is zul je Plagne iets minder vinden.

Gr,

Erwin

Heyy Jelmer

Nice dat je dit ook een mooi idee vind.
Ik was gister in rotterdam op het European Outdoor film festival en zag daar nog een paar hele vet ski filmpjes. Heb erg veel zin om ook weer te knallen nu haha.

Laten we is kijken of er nog een paar andere mensen er net zo over denken! Kunnen we is kijken of we een appartementje vol krijgen. Wat vind jij van met de auto die kant op? Wagen vol laden met spullen en eten.

Hi Erwin, thanks voor de input. Heb ook goede dingen over Plagne gehoord maar op een of andere manier blijft trois voillees kriebelen.

Hallo Marc

Daar wil ik ook graag heen!! Erg goede verhalen gehoord van vrienden.
Ik snowboard maar dat lijkt mij geen probleem toch?

Ik kan vanaf 1 feb, de week er voor zit ik nog met mijn afstuderen.

Ik sta ook het liefst op tijd op, zodat je nog kan genieten van de geprepareerde pistes!! Ook hou ik er van om een biertje te pakken aan het einde van de dag!

Groetjes Marleen

Haha, dat herken ik, die filmpjes stellen idd wel je geduld op de proef. Ik kon zelf niet echt meer wachten en sta zo nu en dan op de rollerbaan in Den Haag :).

Gezellig Marleen, snowboarders zijn voor mij absoluut geen probleem, Marc? Zo te zien moet dat geen probleem zijn om een appartement vol te krijgen.

Prima plan om met de auto die kant op te gaan. Ik heb wel een auto, maar dat is niet een hele grote. Met drie man en alle spullen zit die wel helemaal vol. Tanken in Nederland is wel gratis, dus als we een goedkope reis willen hebben dan moeten we een groot voorraadvat op het dak gooien ;). Als het een grote groep wordt, dan kunnen we misschien wel een busje regelen (of gewoon meerdere auto’s). Heb jij een redelijk formaat auto?

Locatie in Frankrijk maakt mij niet uit. Afgelopen jaren met een aantal vrienden naar Oostenrijk geweest, dus vind het nu wel leuk om eens een keer naar Frankrijk te gaan. Het is altijd handig als iemand het gebied al een beetje kent, dus ValTho lijkt me prima.

Heyy Guyss!

Ik was effe weg voor een goeie lange vakantie :) lkkr beetje bruin worden voor de winter haha.

Ik weet niet of jullie nog bezig zijn met skiien in Trois voillees maar ik ben er nog steeds helemaal voor in! Laatste week jan, 1e week feb. Maakt me niet echt uit. Wil vooral gaan.

Dus als jullie nog zin hebben, laten we hier wat van maken!

Hoi Marc,

Ben je van plan om Eem hele week te gaan, of is een dag of 4/5 ook bespreekbaar?

-spam-

Hans en Karin

Hi allemaal!
Lees met dit bericht en vroeg me eigenlijk af of er iets concreets is afgesproken? Mijn vriendin en ik willen ook graag in die periode skien maar hebben helaas geen eigen vervoer.

hoi zijn de plannen al concreet

'k Ben ook benieuwd of hier nog wat concreets is uitgerold. Deze periode wilde ik ook gaan…

Ik ga helaas deze periode niet meer redden i.v.m. werk.
Maar zo te zien is er animo genoeg.

hallo allen, wij zijn ook bezig om weekje Oostenrijk Mayrhofen te regelen in tweede week februari. Er gaat al een clubje van 8 naartoe dus als we nog een nieuw clubje kunnen regelen dan hebben we leuke groep samen van 15-20 m/v

liefhebbers?

Groet

Plaats een reactie