Wintersporters stickers

Op verzoek van velen hebben wij nu echte Wintersporters stickers. Wil jij ook een setje voor op je skihelm, auto, skibox of waar dan ook? Het is heel simpel om aan deze stickers te komen:

Voor Nederland
Stuur ons een envelop met daarin een aan jezelf geadreseerde en gefrankeerde envelop en we sturen je deze met een handje stickers terug. Zorg dat de envelop groot genoeg is voor de stickers, dus de kleine briefkaart enveloppen zijn te klein.

Voor België
Stuur ons een envelop met daarin een aan jezelf geadreseerde envelop plus vijf euro (geen muntgeld! en dit is voor de portokosten) en we sturen je de envelop terug met stickers! Zorg dat de envelop groot genoeg is voor de stickers, dus de kleine briefkaart enveloppen zijn te klein.

null

adres
Wintersporters
Willem Buytewechstraat 45
3024BK Rotterdam
Nederland

Click. Click. Peace

Topinitiatief!! Overigens verwacht ik wel dat er een topic geopend gaat worden op het moment dat de eerste wintersporters ‘GESPOT’ worden, verspreid over de hele globe. Ik zag in ieder geval in het ‘Wie is Waar Wanneer?’-topic dat ik kans maak om @Thyz en @RichardvR (op zaterdag 17-01?) en @Tiny-M te spotten in Portes du Soleil. Ik ga mijn best doen! Sticker gaat op mijn helm!

''Powder to the people''

Nog snel naar Nederland verhuizen want jullie krijgen ze gratis :-)
grapje , mijn envelop met 5 euro gaat zo snel mogelijk de post op…

@Sarah portokosten naar België zijn heel hoog. En kleingeld sturen is geen goed idee. Dat zal dan waarschijnlijk regelmatig niet aankomen. Vandaar.

Click. Click. Peace

Ben aan het zoeken naar een echte ouderwetsche enveloppe!

Daarna overal stickers plakken :9

Kan je die ‘stickers’ ook digitaal verzenden? Als een soort virus, waardoor jullie logo te pas en te onpas in een scherm-grote pop-up verschijnt?

Heel leuk,die gaat mooi op de helm! Ben benieuwd hoeveel stickers we gaan tegenkomen in de skigebieden

Silvretta Montafon Liefhebber

als je het zonder bobbeltjes plakt, kan er dan één aan de onderkant van mijn snowboard of ski?

Certified ski-boy, glijbewijs

Gaaf, het envelopje komt eraan.
Bumpersticker, skiboxsticker, helmsticker, skistoksticker, en waar het nog maar meer plakt :)

Op de piste komt mijn 9 tot 5 mentaliteit wel tot zijn recht!

Leuk initiatief ! :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Leuk!!! Mijn envelop komt jullie kant op

@Jorian ik verwacht niet dat het dergelijk goede stickers zullen zijn. Daarnaast, ben je veel in het funpark? Anders wordt het wel heel moeilijk om je te spotten! :-)

''Powder to the people''

@Jorian ik denk dat geen enkele sticker dat überhaupt houdt… Zou wel gaaf zijn wintersporters ski’s ;-)

Click. Click. Peace

Tof! Mijn envelop is gepost!

De mijne ook. Die kunnen mooi op de skibox!!

Ben benieuwd of we ze deze winter al tegenkomen op skiliften. Haha…

@Jorian ik denk dat geen enkele sticker dat überhaupt houdt… Zou wel gaaf zijn wintersporters ski’s ;-)

Rogier op 22 okt 2014 09:19

Het logo in het belag graveren :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Zal ook eens op zoek gaan naar een envelop en postzegels :D
Is er geen op-de-koffie bij wintersports middag of avond, dat is volgens mij makkelijker :P

Zo gezegd zo gedaan :).

null

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

1 of 2 postzegels plakken in nederland?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Zou voor de zekerheid 2 doen.

MAND!

Super dan word hij zo op de post gedaan

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Leuk! Ik ga ook een envelop sturen!

Mijn envelop komt er ook aan!

Vind het sowieso leuk om in alle gebieden waar ik kom stickers achter te laten…

2 jaar geleden half Solden volgeplakt met Olli stickers…vorig jaar nog 3 van tegen gekomen…

Mijn enveloppe vrijdag op de post gedaan… ben benieuwd, de skibox, skis, helm bushokje zullen ‘wintersporters.nl’ kleuren! :-)

Geweldig, doe 'm straks op de post denk ik

Gang is alles

@Rogier Mag ik ze ook gewoon op komen halen? Ik kan het pand vanaf mijn werkplek zien :-)

When life gets too complicated.... SKI

Idd, top initiatief, hij gaat morgen ook op de post :)

Leuk initiatief! Heb meteen een enveloppe klaargelegd voor morgen. Wel even een vraagje, hoe groot moet de enveloppe ongeveer zijn voor de stickers?

@Alex ben je anders niet op de NKBV winter dag? Neem ik daar een stapeltje mee…

Click. Click. Peace

@Alex ben je anders niet op de NKBV winter dag? Neem ik daar een stapeltje mee…

Rogier op 23 okt 2014 08:57

Ook een idee inderdaad :-) Ik was wel van plan om langs te komen.

When life gets too complicated.... SKI

Leuk initiatief! Heb meteen een enveloppe klaargelegd voor morgen. Wel even een vraagje, hoe groot moet de enveloppe ongeveer zijn voor de stickers?

EtienneM op 22 okt 2014 21:08

Normaal formaat voldoet.

MAND!

Plaats een reactie