Meetup in december - Lech Zürs / Skt Anton / Ischgl

Hey lui!

Zijn er mensen van hier rond 16-23 december in Lech Zürs / Skt Anton of Ischgl die zin hebben in een meetup? Ik verblijf zelf in Pettneu am Arlberg. Vanuit hier bezoek ik al deze gebieden en licht heerlijk centraal daar.

Ischgl en Lech c.a. 20min met de auto, Skt Anton met de skibus vanuit het dorp.

Groet!

Christiaan

Wij zitten tot 14 december in Pettneu… Net te vroeg dus

Vrees dat je wel wat te optimistisch bent over de rijtijden. Lech is vanuit St.Anton (laat staan Pettneu) al snel een half uur. En dan natuurlijk alleen als de beide passen (Arlberg, Flexen) schoon zijn.
En Google-maps geeft voor Pettneu-Ischgl 38 minuten. En Google is in de bergen altijd te optimistisch!

Ik zou vanuit Pettneu voor zowel Lech als Ischgl 45 min. aanhouden

Idd Pettneu—>Ischgl +45 min.
Ik zit van 30 nov tot 12 december in Ischgl. Dus we skiën elkaar mis. Veel plezier alvast.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Hoi Allemaal,

Ik kom er al jaren ;) Petteu naar Zuers is 25 min max. Gewoon door kachelen de pas over. Pettneu ischgl ongeveer 30+min. Geen 45 ;). Topic gaat niet over hoelang je er over doet om er te komen… maar of er gegadigen zijn in de regio voor ski meetup.

Misschien dat er nog anderen zijn?

Ik ben van 17 december met 3 anderen tot 24 december in St. Anton te vinden!

Ik heb mn peilen ook op o.a. Ischgl gericht die periode, mits er voldoende sneeuw ligt. Heb nog niets geboekt, wil dat zo lang mogelijk uitstellen … spannend

Ook hier zijn er plannen om de 13e bij voorkeur in St.Anton te arriveren. Onduidelijk nog of het 2, 3 of 4 personen worden. Wij beslissen denk ik pas woensdag de 10e. Die verhalen van beetje fatsoenlijk sneeuwval eerst zien, dan geloven. Anders wijken we toch maar uit naar naar Sölden of Stubai of gebied Zermatt ofzo. Als het toch St.Anton wordt (sterke voorkeur ivm aanrijden en gebied), is een meetup daar wellicht gezellig. Eerst nog maar eens een week de weerberichten en webcams afwachten :)

Ik plan een korte trip naar Lech volgende week donderdag t.e.m. zondag omdat ik uitgenodigd ben om op het Cineastic Gondolas event te dj’en! Dit vind zaterdagavond plaats op de Rufikopf in Lech.
Ik hoop dat er vanaf dit weekend nog voldoende sneeuw valt om enkele dagen leuk te kunnen skiën…

Ik plan een korte trip naar Lech volgende week donderdag t.e.m. zondag omdat ik uitgenodigd ben om op het Cineastic Gondolas event te dj’en! Dit vind zaterdagavond plaats op de Rufikopf in Lech.
Ik hoop dat er vanaf dit weekend nog voldoende sneeuw valt om enkele dagen leuk te kunnen skiën…

Madloch op 4 dec 2014 01:04

@Madloch

Dat ziet er echt gruwelijk gaaf uit zeg! http://www.lech-zuers.at/cineastic-gondolas

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Plaats een reactie