Openingsweek Val Thorens 29 Nov- 6 Dec

3 jaar geleden ben ik hier geweest en dit jaar zou ik graag weer gaan!
Ik neem aan dat het in de week van 29 November is maar er staat online nog niks (RTL 5 Wintersport organiseert dit evenement) Voor wie het niet kent: een topweek met veel goede feestjes en lekker boarden of skieen.
Helaas weinig enthousiaste vrienden voor dit soort ideeen dus hoop hier misschien een leuk groepje samen te kunnen stellen! Ik ben zelf Vrouw, 28 en gemiddeld niveau boarder.

Klinkt als 'n heel leuk idee. Mag van mij ook eerste of tweede week van december. Wellicht betere condities? Ben zelf man, 30, gemiddeld niveau skier, lust wat biertjes tijdens/na het skien maar sochtends wel weer bij tijds richting de piste ;).

Flaine - Val Thorens - Gerlos - Alpe d'Huez

Thanks voor reactie. Zelf wil ik graag in die week omdat er dan echt veel leuke dingen georganiseerd worden en ik de laatste keer echt een topweek heb gehad! Zou leuk zijn als er nog meer mensen reageren :-))

Val Thorens gaat 22 november open. Volgens mij is er dit jaar geen RTL5 seizoensopening. Het programma staat op de site van Valtho: http://www.valthorens.com/hiver-fr/accueil.1.html

bon ski

I.d.d. geen NL opening in val tho dit jaar. Helaas :(

Oh echt niet? Dat is jammer! RTL 5 was namelijk alle jaren laat met de aankondiging dus ging ik er vanuit dat dat nu weer zou zijn. Nouja, ik ga er alsnog graag heen :-) Wie wil er mee??

Ik heb besloten toch maar te gaan surfen nog ipv snowboarden, ik ga het later nog eens proberen hier een leuke groep te vormen!

Hoi Lianne,

Ik ga aankomend weekend voor 5 of dagen. Mijn advertentie zojuist geplaatst. Lees maar eens.

Met vriendelijke groet,

Rutger

Plaats een reactie