Ruimte voor personen of gezin laatste week januari

Hoi,

Wij gaan de laatste week van januari naar Frankrijk, Plagne om precies te zijn. Voor ongeveer 420 euro (skipas en verblijf) hebben we een super deluxe appartement met een optie op een tweede appartement. Met luxe bedoel ik dat er weinig Frans aan is voor die prijs (sauna’s, zwembaden allemaal modern).

De groep is gemêleerd, mijn vriendin (28, net overgestapt naar skiën) neemt samen met haar ouders les. Zelf ben ik redelijk tot goede boarder, 33. Ons zoontje gaat ook mee, hij is dan 14 maanden. Een gevorderd poeper en goede slaper :) Een vriend gaat misschien mee, hij is een goede boarder. Mogelijk gaat er nog een gezin mee, dit is echt nog onzeker.

Er is ruimte tot 5 pers extra.

Wij zijn niet van de apres ski, verklaard ook het gebied :) Gebied heeft alles voor iedere wintersporter met uitzondering van het echte apres ski.

Gr,

Erwin

Hoi Erwin, is er nog plaats in je groep? Ik zal je even een pb zenden met wat meer info over mijzelf :)

Naast Tom is er nog ruimte voor 1, mogelijk 2!

Er is ruimte tot 5 pers extra.

RwinLWD op 10 nov 2014 23:10

Ik weet niet of je ervaring hebt met Franse accomodaties. Altijd 2 personen minder boeken/vrij laten dan de maximale bezetting. Dus in een 8 persoons accomodatie met max 6 personen heen gaan. Als je dat aanhoudt zit je altijd prima. Puur een tip voor een fijne vakantie!

Hoi Frank,

Wij zijn hier vorig jaar ook geweest en gaan daarom ook bewust terug, er is niets Frans aan :)

Gr,

Erwin

Hoi Erwin,…

Diverse berichtjes gestuurd. Hopelijk komen ze nu wel aan.
Wil zeker mee. In de PM mobiel en e-mail contact info.

Groeten,…

Peter

hoi, hoe zit het met de plaatsen?

In welk appartement zitten jullie?

Wij zitten in Granges du Soleil, alles is inmiddels vol :)

Plaats een reactie