Tips accommodatie gezocht (Zillertal Arena)

Het plan is om in de laatste week van januari een weekje op wintersport te gaan. Op dit moment hebben skicircus Saalbach-Hinterglemm en Zillertal Arena de voorkeur en zijn wij dan ook de opties aan het bekijken.

Aankomst: zaterdag 24 januari
Vertrek: zaterdag 31 januari
Vervoer: vliegtuig
Aantal personen: 2
Voorkeur: logies en eventueel ontbijt (afhankelijk van accommodatietype)
Overige wensen: loopafstand naar liften en apres ski heeft de voorkeur, echter is het ook geen probleem om de skibus te nemen.
Kosten: Max €250,- per persoon voor de accommodatie

Heb uiteraard ook zelf al rondgekeken op internet maar ik ben juist op zoek naar die ene tip van jullie. Kan jij ons een accommodatie aanraden waar je zo zelf weer eens zou terugkeren?

Thank God summer is over!

@Yo-han
Ik was iets te snel met versturen, kan jij wat aanpassen?
Graag titel veranderen in: Tips accommodatie gezocht (Zillertal Arena)

Alvast bedankt!

Thank God summer is over!

Als je naar de ZillertalArena wil kan je via de VVV ter plaatse (Gerlos) eens informeren naar Haus Kranz (voorheen de taxi), of het huis daar achter (Familie van Joe’s appartments).
Die hebben goedkope kamers, met ontbijt, prima verzorgd, aan de piste, met skieën tot bijna aan de deur.
Ongeveer 25 á 30 Euro per nacht, PP, met uitgebreid ontbijt, maar geen website, dus niet te vinden via internet.
Dus even bellen met de VVV : http://www.zillertalarena.com/nl/gerlos/winter/kontaktwinter…

In Hinterglemm ken ik ook wel een adresje, maar niet voor dat bedrag.

Bedankt, zijn er nog meer tips?

Thank God summer is over!

camping hofer in zell heeft kamers voor 25 eu per nacht met ontbijt.

One life. Live it.

de beste tip: bel Het tourismusverband zillertal, ik heb met deze mensen telefonisch mijn wensen doorgegeven en gezegd dat ik niet duur wilde!

Een half uur later kreeg ik een email met de diverse aanbiedingen direct een accommodatie met vrienden uitgezocht en via de email gereserveerd later die nacht zijn we vertrokken! Super! Cheap! en gezellige week gehad! €13 euro pp pn

@Snwobaord
Weet je toevallig nog in welk dorp die accommodatie was en hoe het heet?

Thank God summer is over!

Voor dat bedrag zal je vast ergens achteraf zitten, de link van Gazza leidt naar een pension, dat buiten het dorp ligt, even de berg op. Mocht je even naar de supermarkt, centrum of kroeg willen, zal je afhankelijk zijn van vervoer.
De bus rijdt daar s’avonds misschien ook niet meer (overdag wel???) , en een paar keer met de taxi kost je dan ook geld, als je laat uit de kroeg komt.
Voor 13 euro per nacht zit je ongetwijfeld in een afgelegen gebied, 25 á 30 Euro is al spot goedkoop, als ik de prijzen
vergelijk met Nederland of Duitsland.

@Snwobaord
Weet je toevallig nog in welk dorp die accommodatie was en hoe het heet?

Lisa. op 18 nov 2014 22:50

het dorp heet Eckartau, de naam van de accommodatie weet ik niet meer maar: dit is het adres
Eckartau 5–8
6290 Eckartau
Oostenrijk

het is Nabij de Horbergbahn in Schwendau.
Bushalte voor de deur, met de bus in 3 a 4 minuten bij de Horbergbahn.

Plaats een reactie