Evolutie van deze site

@Yo-han & @Rene: I stand corrected! Ik keek inderdaad alleen op de pagina van een dorp (tignes) ipv gebied (espace Killy). :-)

Overigens ook een idee om dit voor dorpen ook (door gebruikers) te laten toevoegen? Misschien op basis van de al geschreven reviews?

If you snooze, you loose!

Een beetje een rariteit nog, skigebieden krijgen een beoordeling (bijvoorbeeld 6,5 of 7,9) op basis van stemmen, terwijl er in vergelijking met het aantal stemmen nauwelijks echte geschreven beoordelingen zijn.

Bijvoorbeeld: het Zwitserse Morschach-Stoos krijgt een beoordeling van 6,1 op basis van 368 stemmen. Vanwaar komen die stemmen?

@Mathijs! Hmm das wel vreemd ja. Gaan we even naar kijken.

MAND!

Een beetje een rariteit nog, skigebieden krijgen een beoordeling (bijvoorbeeld 6,5 of 7,9) op basis van stemmen, terwijl er in vergelijking met het aantal stemmen nauwelijks echte geschreven beoordelingen zijn.

Bijvoorbeeld: het Zwitserse Morschach-Stoos krijgt een beoordeling van 6,1 op basis van 368 stemmen. Vanwaar komen die stemmen?

Mathijs! op 18 nov 2014 15:51

Dat bedoelde ik (mede) ook, mijn voorbeeld betrof overigens Schoppernau.

Kom maar door dan met die verbeteringen! https://www.wintersport.nl/forum/topic/170921

MAND!

Plaats een reactie