Simkaart Oostenrijk

Hallo,

Deze winter ga ik een paar maanden naar Oostenrijk daarom lijkt het me handig om een Oostenrijks simkaartje te kopen. Deze ga ik het meest gebruiken voor mobiel internet.

Weet iemand welke provider het goedkoopst is en waar ik deze kan kopen?

Hier zijn al diverse topics over geweest. Als je bij de zoekfunctie hieboven zoekt op “simkaart” dan vind je veel informatie.

Ikzelf heb tijdens mijn maanden Oostenrijk gebruik gemaakt van BOB. Makkelijk te kopen via een postkantoor in het dorp en makkelijk te installeren via internet. Ik geloof wel dat hiervoor een Oostenrijkse bankrekening noodzakelijk is. Overige manieren zijn bij een postkantoor of wellicht groter tankstation een simkaart van andere provider kopen en dan kan je gewoon opwaarderen. Dat kun je dan weer bij supermarkten kopen.

@jozef Dat heb ik gedaan maar die topics zijn van 2011-2012 dus niet erg recent meer.

http://www.drei.at Overal goede dekking en verschillende abo’s mogelijk.

Skiën. What else.

vorig seizoen bij het postkantoor een a1 kaart gekocht, 20 euro per maand opladen (beltegoed) dit werd direct afgeschreven en hier kreeg je 2000mb, 2000 minuten en 2000 smsjes voor

Heeft er iemand ervaring met Yooopi of Yessss? Moet je hier nog speciaal voor registreren o.i.d.

Zelf heb ik een simkaart van A1. Heb je meerdere mogelijkheden mee zoals onder andere die koen8 hierboven al heeft genoemd.

Thank God summer is over!

Ik heb een simkaartje van Yessss. Te koop bij alle Hofers (Aldi). Je hoeft niet te registreren maar dit kan wel. Voordeel is dat je dan ook online kunt opwaarderen met je creditcard.

Plaats een reactie