salomon gun ski.s

goedendag ik heb een paar vragen
ik heb vorige week nieuwe ski’s gekocht betreft salomon mijn vraag zijn dit een beetje goede ski’s voor in het park en achteruit skieen ik ben wel een ervaren skieer want ski al vanaf mijn 4e maar heb altijd gecarved
dus wil wat nieuw uitproberen zijn dit een beetje redlijke ski’s om te beginnen met freestylen heb ik hiervoor nog speciale schoenen nodig ik heb nu salomon sth12? bindingen erop zitten ze moeten nog afgesteld worden

is dit een beetje redelijk ik ga dit jaar naar ischgl en wil wel beetje goed voorbereid zijn .

mvg rowhel schuijl 15 jaar

Eerst kopen en dan pas vragen. Hmm, beetje mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt. Welke Gun’s heb je als ik vragen mag? Ik heb zelf de S-Labs (lichtblauwe op de foto). Oude beestjes, maar nog steeds heerlijke latten. Die rechts daarvan heb ik ook gehad en waren mijn eerste ‘brede’ bakken :-)

Je hebt niet perse nieuwe schoenen nodig en als je zelf niet weet of (en hoe) je bindingen aangepast moeten worden adviseer ik je om bij een speciaalzaak langs te gaan. Ik ga er vanuit dat je nog langer met je knieën wilt doen :-P

null

When life gets too complicated.... SKI

Nou ja zeg, krijg ik een ‘thumb down’ als dank. Ik ben benieuwd van wie ik die heb mogen ontvangen. @Rowhel ?

Misschien als je iets meer informatie geeft over de ski (bouwjaar, lengte, mountpoint binding, post er een foto bij) en over jezelf (lengte, gewicht, etc) dan kunnen mensen iets gerichter antwoord geven op jouw vraag.

When life gets too complicated.... SKI

Nou ja zeg, krijg ik een ‘thumb down’ als dank. Ik ben benieuwd van wie ik die heb mogen ontvangen. @Rowhel ?

Alex op 19 nov 2014 22:31

@Alex: +1
ik ben ook benieuwd wie je dat geflikt heeft. Maar die zal wel laf zijn en lekker anoniem blijven. Heb zelf ooit nog op de 1080 (of ten-eighty) rechts op de foto(?) geskied. Lekkere lat hoor.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

heb zelf even op “niet o.k.” gedriukt. Kijken wat er gebeurd… Kan hem dus ook niet meer veranderen.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

@Greenfield de rechterski is de Thruster, daarnaast de Foil, daarnaast de Gun (opvolger van de Pocket Rocket) en de linker de S-Labs. Deze hebben ze toen speciaal ontworpen voor de teamrijders. De hele lijn heette 1080.

De S-Labs is later Gun gaan heten. Zelfde ski alleen met een andere print.

Als je zelf klikt op ‘up’ of ‘down’ is het one time only :-)

When life gets too complicated.... SKI

Alvast bedankt voor alle reactie’s en zou wat meer over mij en de ski’s vertellen ik ben zelf 1.84 en ongv 70 kg de ski’s zijn iets langer dan mezelf namelijk 1.88 over de radius en al die dingen ik hou van skieen maar heb me nooit echt verdiept in dat allemaal ik ben nieuw op wintersporters en snap het allemaal nog niet zo goed hier een foto van de ski’s

Dit zijn de ski’s

Zijn dit ze?

http://www.rasc.ru/gear/skis/images/2008/salomon/gun-0.jpeg...

BTW, het zijn heerlijke ski’s. Ik heb de voorloper ervan en Is exact dezelfde ski. Je kan hier prima switch mee skien, maar voor in het park is ie misschien iets te ‘beefy’. Het is namelijk meer een freestyle ski voor in de backcountry (offpiste). Als je echt in het park wil spelen zou een iets kortere en smallere ski beter werken vermoed ik.

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie