Week Oz en Oisans 21 t/m 28 maart, grote groep, enkele plaatsen vrij

In de week van 21-28 maart gaan wij met een grote groep (max 40) richting Oz en Oisans. Door wat afmeldingen zijn er enkele plekken vrij. De groep is erg gevarieerd in leeftijd (25 t/m 68) snowboarders en skiërs. Van beginners tot gevorderden. We verblijven in een 2 onder 1 kap appartement (beide appartementen) met sauna, jacuzzi, open haard en apré-ski ruimte. Alles is inclusief

Ben je alleen of met een groepje vrienden en wil je mee, laat het ons dan weten!

Gezien de groepsgrootte verblijven jullie aan Les Clòs du Pré? Zo ja, prima huizen zijn dat! Ben ik jaren geleden eens geweest… Heb geen interesse om mee te gaan, maar wens jullie alvast veel plezier… ;)

Ik heb eventueel interesse :) zie pb !
gr. Andu

Hoi Harm,

We verblijven in Chalet Oz (hoe toepasselijk?) We zijn er nog nooit geweest, proberen elk jaar naar een ander gebied te gaan. Na een paar jaar Oostenrijk, Frankrijk maar weer eens proberen
Dat plezier hebben gaat wel lukken :)
Jij ook plezier tijdens je wintersport

Ik heb wel interesse!
Hoe kom ik meer te weten?

Hoi Angela,

Ik heb je een pm gestuurd met wat meer info!
Nog niet alle antwoorden? laat het me even weten

Hoi,

Wij hebben ook interesse in deze reis. Zijn er nog plaatsten vrij? Zo ja, kan je meer info doormailen?

Dank,
Annelies

Hai @annelies en @Angela,

Gaan jullie ook mee?
Ik heb me namelijk paar dagen geleden ook aan dit groep aangesloten.
Ben heel leuk en warm verwelkomt door Liesbeth.
Ik ken ook nog niemand maar dat maakt het juist heel leuk.
Het wordt een heerlijke ski week, met prachtig mooi pistes en leuke mensen.

Leuk als jullie ook aanschuiven :)

gr. Andu

Hi lijkt mij zeer leuk om hierbij aan te sluiten! Kan ik soms meer info krijgen of eens afspreken met iemand van de groep om alles te bespreken?

Hoi Jiri,

Ik heb je een pb gestuurd met wat meer info!

Groeten Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Is er nog een plek vrij? Zo ja, kun je me svp meer info sturen? :)

gr Roxanne

Hoi Roxanne,

Er is nog plek! Heb je meer info gestuurd via een PB, Groetjes

Top! Oh raar, ik heb nog niets ontvangen…

Nu wel hoop ik?!
;)

HI allemaal,
Klinkt wel erg gezellig zo. Vroeg me af er nog een plekje vrij is? Ben wel benieuwd naar dit avontuur. Hoor het graag!

Volgens mij genoeg plaats … gezellig :)

Hoi Marc,

Er is inderdaad nog plek, ik zal je even een pb sturen met wat meer info!
Groetjes Liesbeth

Heb je een berichtje gestuurd! (weet hier nooit of het aankomt)

Hoi Liesbeth, ik heb ook wel interesse. Kun je mij ook een PB sturen? Ik ben al eens in Oz geweest. In hetzelfde complex en dat is heel goed bevallen!
Groet,
Mireille

Hoi Mireille,
Ik heb je een pb gestuurd. Heb je die ontvangen?
Groeten Liesbeth

Yep en ook al beantwoord. Misschien handig om per e-mail contact te hebben. Ik stuur je zo direct een berichtje met mijn e-mail adres. Gr. Mireille
PS Jullie reis spreekt mij echt aan! Ben benieuwd hoe groot de groep is een hoe die is samengesteld

Hallo
Ik heb ook een berichtje gestured, Maar Geen idee of het doorgekomen is.
Ben met 2 vriendinnen op zoek naar een leuke skivakantie toen ik jullie bericht tegen kwam! :)
Hebben jullie nog plek?

Loeski

Hoi !
Ja, ik heb je berichtje ontvangen, zal je vanmiddag in de pauze meer informatie toe sturen.
Helaas moet er weer gewerkt worden :(

Wat leuk :) @Milreille2 en ik zijn erbij gekomen… wie volgt ?
Lijkt me een fantastisch mooi gebied, kan echt niet wachten :)

Hoi,

Net besloten om dit jaar niet met het gezin te gaan, aangezien ik de enige ben die lekker op wintersport wilde…
Lijkt me wel tof om met zo’n grote groep weg te gaan!
Hebben jullie nog plaats voor een snowboarder?

Hoi Arco,

We zijn deze week aan het inventariseren, er staan een aantal mensen in de optie en die zullen deze week beslissen of ze meegaan of niet. Begin volgende week weet ik dus of en hoeveel plekken er nog zijn.
Ik zal je een pb sturen met meer info over de wintersportvakantie

Groeten Liesbeth

Ik wil me misschien ook wel aansluiten. Wat is ongeveer het budget? Ligt er nog wat sneeuw tegen die tijd?

Hoi Roderick,

We gaan er zeker vanuit dat er nog steeds sneeuw ligt tegen die tijd. Op bijna alle sites die er te vinden zijn is dit gebied 100% sneeuwzeker in maart.
Ik zal je in een pb meer info toesturen.
Zoals je misschien gelezen hebt in het bericht hierboven, zjin we nu aan het kijken of er nog plekken over zijn als we de mensen die een optie hebben gesproken hebben. Begin volgende week kan ik met zekerheid zeggen of er nog plek is. Hou je op de hoogte!

In de week van 21-28 maart gaan wij met een grote groep (max 40) richting Oz en Oisans. Door wat afmeldingen zijn er enkele plekken vrij. De groep is erg gevarieerd in leeftijd (25 t/m 68) snowboarders en skiërs. Van beginners tot gevorderden. We verblijven in een 2 onder 1 kap appartement (beide appartementen) met sauna, jacuzzi, open haard en apré-ski ruimte. Alles is inclusief

Ben je alleen of met een groepje vrienden en wil je mee, laat het ons dan weten!

superwintersport op 28 nov 2014 09:07

Hallo,

Klinkt goed.
Als er nog een plekje vrij is, heb ik wel interesse in meer informatie.

Beste wintersporters,

De groep zit vol!
Samen met Andu, Mireille, Marc en Arco van dit forum gaan we er een geweldige week van maken!

Verder wens ik iedereen die nog op vakantie gaat een mooie wintersport, en hoop dat iedereen een reismaatje zal vinden.

Wellicht tot volgend jaar.

Groeten Liesbeth

Plaats een reactie