"blij" dat we VT geboekt hebben 13-12

Als ik zo alle berichten zie dan kunnen we denk ik nog blij zijn dat we Val Thorens geboekt hebben en niet het lager gelegen Les Menuires.
Uiteraard kunnen we niet 2 weken vooruit kijken maar het wordt allemaal krap aan.

ZIjn er al berichten uit les 3 vallees dat het gebied later gaat openen? Of ben ik nu te pessimistisch?

gr jacqueline

*bericht bewerkt door moderator op 29 nov 2014 14:20: verhuisd naar juiste subforum

Ik zit ook met argusogen naar dat gebied te kijken. VT lijkt open want volgens de webcam wordt er geskied ;)

Ik ga ook de 13e maar heb nog niets geboekt. In een ander topic gaat 't ook over een mooie aanbieding die kant op maar de webcams op LM geven groene weides. VT Is al wel open en wordt al druk geskied.

Even hypothetisch, als je in LM zit, kom je dan met een gondellift naar VT en als je de uitbreidingskipas boekt is 'r niets aan de hand? Of moet je dan met een bus naar VT toe ofzo… Enig idee?

Volgende week wordt het kouder en gaan de sneeuwkanonnen aan.

bon ski

Hee @skifan

Ik heb net door je foto’s zitten klikken en VT lijkt idd beter dan LM maar wat je zegt klopt ook bij bergfex… Ik mag geen linkjes plakken hier op dit forum maar vanaf zondag de 7e (als zover vooruitkijken echt wat waard is) lijkt 't beter!

@wouter1981 waarom mag je geen links plaatsen ?

Gang is alles

Weet ik niet, kreeg de melding #spam in de url te zien en het bericht werd niet geplaatst! Had webcams naar bergfex gelinkt net in mn eerste bericht in dit topic

VT is inderdaad al open, LM gaat volgens de laatste berichten komend weekend gedeeltelijk open.

Even hypothetisch, als je in LM zit, kom je dan met een gondellift naar VT en als je de uitbreidingskipas boekt is 'r niets aan de hand? Of moet je dan met een bus naar VT toe ofzo… Enig idee?

Wouter1981 op 29 nov 2014 15:20

Het kan zijn dat ze de cabine, Bruyeres openen en dat je van boven tot halverwege kunt afdalen (de webcam’s boven LM zien er namelijk al goed wit uit). En vanaf col de La chambre (Bruyeres bovenaan) kun je afdalen naar VT. Echter zie ik dat die piste (plein sud) nog niet geopend is, evenals de lift. Dus terug moet je dan zowiezo met de bus.

Maar tot de 13e kan er gelukkig nog een hoop veranderen :).

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Plaats een reactie