Skimaatjes gezocht voorjaarsvakantie

Hallo allemaal,

Graag wil ik de week van 21 t/m 28 februari op wintersport, alleen heb ik nog geen maatjes gevonden die met mij mee willen.
Waar ik naartoe wil weet ik ook nog niet, dus mijn vraag is of er al mensen zijn die plannen hebben voor in deze week waarbij ik mij kan aansluiten?
Ik hoor graag van jullie.

Liefs Sofie.

*bericht bewerkt door moderator op 01 dec 2014 14:33: Titel aangepast

Hoi Sofie,

Zelf ben ik ook nog opzoek naar reisgenoten voor dezelfde periode. Er waren al eerder posts op het forum over deze week maar daar heb ik helaas nog geen reactie van terug gehad (https://www.wintersport.nl/forum/topic/172257). Wie weet dat we op die manier een gezellig groepje kunnen maken.

Hoi Mitchel,

Bedankt voor je bericht, leuk dat je interesse hebt!
Ik ga liever wel met mensen die ongeveer dezelfde leeftijd hebben, ben zelf namelijk 18.

Liefs Sofie

Daar ben ik het mee eens, ik probeer zelf ook mensen van mijn leeftijd te vinden. Ik ben zelf 21 jaar oud dus dat zit wel goed denk ik.

Hopelijk zijn er nog meer geïnteresseerden voor een gezellige week wintersport.

Jaaa perfecte leeftijd. Lijkt mij gezellig, hopen dat er inderdaad nog meer enthousiaste mensen zijn die mee willen!

Hallo,
Ik heb ook interesse! Ik ben 24 jaar, mag dat nog?

Gr kim

Ik weet niet in welk gebied je woont ? Maar mijn vriend organiseerd elk jaar een wintersportreis in de voorkaarsvakantie samen met zijn familie vanuit leeuwarden. We gaan dan met een bus vol mensen naar oostenrijk, dit jaar 5 dagen. het is eigenlijk een jongerenreis met leeftijden tussen de 16-20+

Misschien een idee als je dat leuk lijkt en als je in het noorden woont…

Haha ja tuurlijk Kim, gezellig!

Klinkt goed Hill!
Ik woon alleen niet in het Noorden, maar in Gouda haha.
Dan zouden jullie mij op moeten komen halen in een andere stad waar jullie langskomen of ik kom met de trein naar Leeuwarden.
En ik weet niet of de andere dat ook willen?

Volgensmij gaan we altijd bij venlo de grens over dus misschien is het mogelijk om daar iets te regelen
(Voor informatie over de reis http://www.deskireis.nl)

Ik weet niet of ik zelf dit jaar mee ga, want ik zit dan ook met stage en ik heb al geboekt voor val thorens in de meivakantie !

Kijk meer leven in de brouwerij, dat is mooi! Ik moet wel bekennen dat ik niet zo weg ben van Hill zijn aanbod. Als ik het zo goed zie is het een hotel buiten de gebieden en is er verder weinig vrijheid om zelf iets te gaan doen omdat je afhankelijk bent van een bus?

(HAAR aanbod ;) )

Het is inderdaad wel elk jaar anders, vorig jaar zaten we echt bij het gebied en kon je lopend naar de lift maar dit jaar eens gekozen voor een reis waarbij we meerdere gebieden gaan doen. Maar ik snap idd ook wel dat het leuk is om met een groepje te gaan en dan helemaal op jezelf te zijn.
Ik dacht misschien als het jullie niet lukt om een groepje te krijgen was dit nog een optie.

Maar iniedergeval succes!

Ik sluit me bij Mitchel aan. Ik zou het heel leuk vinden om in een redelijk groot en bekend gebied te zitten. Het lijkt mij leuk om s’ochtends een beetje optijd op de piste te staan en dan lekker afsluiten met een biertje en leuke muziek. Daarna heerlijk met zijn allen eten. Voor de mensen die dan nog op stap willen kan dat als we een accomodatie hebben die lekker in het dorp en centraal ligt.

Ah mijn excuses Hill en natuurlijk bedankt voor het meedenken.

Als er nog verse poeder in je verhaal stond Kim was het de ideale wintersport geweest! Als ik mij niet vergis had je een lichte voorkeur voor Val Thorens toch? Ben benieuwd wat Sofie ervan denkt.

Ik heb eigenlijk stiekem voorkeur voor Oostenrijk… Jullie? Verse poeder, JAAAA!!

Haha ik ben goed bezig vandaag. Bestemming maakt mij niet zoveel uit want als ik zo jou wensen voorbij zie komen kan ik mij daar al prima in vinden. Zou je met eigen vervoer willen of een busreis?

Ik ga het liefst met eigen vervoer. Echter is mijn auto niet geschikt om naar Oostenrijk te rijden. Jij? en wat is je budget ongeveer?

Zijn er nog liefhebbers die volgende week al weg willen … de eerste sneeuw pakken… ;-) aan de piste

Hee Kim en Mitchel,

Sorry dat ik al een tijdje niks meer van mij heb laten horen.
Ik ben het overigens helemaal met Kim eens, lekker snowboarden 's ochtends en 's middags/eind van de middag afsluiten met een lekker drankje.
Het aanbod van Hill leek mij heel chill, omdat het niet zo duur is.
Maar het inderdaad wel lekker om je eigen gang te kunnen gaan en dat je voor de rest nergens aan vast zit.
Ik denk dat ik trouwens 5 daagjes wel prima vind en hoop dat we iets vinden dat bij elkaar ongeveer rond de 400 kost. Misschien een beetje veel eisen, maar hoop dat het lukt haha.

Plaats een reactie