Duimen voor een Dikke Vette Mega Nordstau

Je kent het gevoel wel, je vertrekt binnenkort richting de noordalpen(Tirol, Salzburg) en elke keer als je naar de webcams kijkt zie je groene skipistes.
Elke keer als je naar het weerbericht van Roel kijkt zie je onzekerheid over de sneeuwval in de Noordalpen.
Ik heb hier iets op bedacht :D
Laten we met zijn allen(of in ieder geval de noordalpengangers) gaan duimen voor een dikke vette lekkere ouderwetse Nordstau.
Misschien dat Frau Hölle eindelijk luistert en iedereen inclusief de vroegboekerts gewoon lekker op vakantie kunnen gaan want dat gun ik jullie :D Duim dan ook voor mij dat ik gewoon 9 December aan de änwarter cursus kan starten.

Op vakantie gaan (en genieten!) doen we sowieso wel, alleen het zou inderdaad lekkerder zijn als er ook een flinke berg sneeuw ligt :D

ben al 3 weken aan het duimen ;) straks naar de fysio ;)

Helemaal mee eens, zit al weken te kijken. Duimen maar…

Het zal wel goed komen, duurt nog even voordat ik 26 dec. naar St. Johann in Tirol ga, maar voor de eerdere vakantiegangers duim ik hard mee!

Ik zal met jullie meeduimen! Overigens sneeuwt het nu in Rotterdam (wel heul heul licht), meer een verdwaald sneeuwvlokje af en toe, maar het is een begin. Kijk overigens ook weer uit naar de eerste échte sneeuwupdates in Nederland. Gisteren in Limburg ook wat verdwaalde sneeuw.

''Powder to the people''

ik doe mee!

hoop dat je in een gletschergebied zit voor je Anwärter; anders zal het wel dagelijks verkassen worden. Succes i.i.g.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Nee zit in Zell am Ziller, dus denk dat het dan hintertux word.

Nee zit in Zell am Ziller, dus denk dat het dan hintertux word.

skijeffrey op 3 dec 2014 13:39

Zell am Ziller zit ik ook vanaf 20 december. Trieste beelden tot nu toe :( Maar er kan nog veel gebeuren, 1 flinke stau is inderdaad genoeg!

Voor 20 December hoef je je inderdaad weinig zorgen te maken.

Voor 20 December hoef je je inderdaad weinig zorgen te maken.

skijeffrey op 4 dec 2014 12:27

En voor 13 december??? Vorarlberg oostenrijk.

Dan moet ik even in mijn glazen poederbol staren, die weer in verbinding staat met frau Hölle.
Frau Hölle is er nog niet helemaal van overtuigd maar denkt toch dat er ruimte is voor een klein dumpje in de Centrale Noordalpen.

We kunnen ook met z’n alleen naar de Zuidalpen gaan :P

Gang is alles

Tuurlijk duim ik voor de nordstau
Maar ik wil in trentino ook graag nog wat sneeuw erbij hebben
Dus laat het maar overal in de alpen maar flink dumpen

Plaats een reactie