Mooiste afdaling

  • Ischgl/Samnaun: pistes 5, 7 en 80
  • Alpe d’Huez: Sarenne
  • Serfaus: Frommes
  • Méribel: Mont-Vallon

afgelopen maart tijden de flaine snowtrip met gids de pas de sales gedaan in flaine.
5jaar lang over het touwtje richting de Mont Blanc staan kijken nu gingen we onder het touwtje door :)
hele mooie afdaling met een 50m abseil. @Taan @Arno5
https://www.facebook.com/jefrem.diepeveen/media_set?set=a.10…

De Peynier is zeker mooi @77Steve, heerlijk om te knallen en te carven en vaak ontzettend rustig. Heerlijk rustgevend terwijl je in volle inspanning zit. En doorgaans wonderbaarlijk mooie sneeuw.

Ik ben even aan het denken, maar ben laatste jaren vooral in budget gebieden geweest, dus kan zo snel niet bedenken.

De Meules in Superdévoluy is ook wel lekker. Vaak helemaal verlaten en ver om de liften heen, dus soms in de heerlijke rust van de natuur een broodje eten in de zon langs de piste, perfect!

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ischgl-Samnaun: piste’s 80 & 65
Fiss: Frommesabfahrt
Zillertal Arena: 20 & sportabfahrt

Ik twijfel:

  • Les Arcs: Aiguille Rouge -> Villaroger
  • Grand Massif: Cascades
  • Tignes: Sache -> Brévières
Geek, Snowboarder, iPhone developer

mooi! @jefrem

@snowboard4life ja dat was het zeker!een dag om nooit meer te vergeten!is kijken wat we dit jaar kunnen gaan doen.of misschien nog wel een x

Ik snap niet dat mensen een afdaling met zo’n grote stad als Grenoble op de achtergrond mooi vinden,ik woon t hele jaar al in de stad en ben blij om midden in de natuur te staan zonder landschapververvuiling.
2 jaar terug op de Weissee geskied en dan sta je s’morgens om 09h met 10 mensen bij t dalstation voor de lift,wat een rust en een ontzettend mooi gebied en dat gewoon in de krokusvakantie…heerlijk.

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Plaats een reactie