wat kost de diesel en benzine winter 2014/2015 naar Oostenrijk

Tanken in oostenrrijk. Eergisteren 1, 16 per liter super95:) Diesel was ook zoiets

Goh waar komt dat vooroordeel over gierige Hollanders toch vandaan. :)

6 euro besparen op een tank tijdens een vakantie van 1200 euro of meer is maar 0.5% van je vakantie budget.
Maar op een helm besparen kan wel eens tot 1000% of meer extra gaan kosten. (I know ander onderwerp)

6 euro besparen op een tank tijdens een vakantie van 1200 euro of meer is maar 0.5% van je vakantie budget.

Inderdaad, waar hebben we het over?
Los van het feit, dat we die besparing als gevolg van ons rijgedrag ook vaak nog eens volledig te niet doen.

Rob

@RCGrootveld: Vergeleken met Duitsers en Zwitsers rijden Nederlanders anders nog altijd een stuk rustiger. Die verhaaltjes over snel rijden e.d. neem ik inmiddels met meerdere korreltjes zout. Althans in Duitsland.

Inderdaad, maar die Duitsers en Zwitsers maken er waarschijnlijk ook geen obsessie van om een paar euro brandstof te besparen.

Rob

Ik tank als het nodig is maar ga nooit langs de snelweg. ik rijd even de snelweg af en ga dan tanken. Dit doe ik vanwege een grote redden, ik haat wachten aan de pomp, kassa, wc etc.

Als ik zie, op de drukke dagen wat voor rijen er bij de grote pompstations staan dan ben ik blij dat ik er aan voorbij rijd.

En daarbij scheelt het vaak 10cent per liter en is de koffie aan een pomp van de snelweg af ook prima.
Nog een tip; eten doen we vaak ook niet meer aan de snelweg, even de snelweg af en bij het eerste dorp ff naar de imbiss en klaar.

Member of global cooling initiative

Plaats een reactie