Reisgezelschap (20 februari tot 1 maart 2015)

Beste wintersporters,

In de periode van 20 februari tot 1 maart ben ik van plan om samen met een vriend naar Val Thorens te gaan. Wij zijn twee ervaren skiërs/snowboarders die zowel van een lange dag op de piste houden als een lekker biertje pakken bij de après ski.

In eerste instantie zouden we met een groep van ongeveer zes personen gaan, maar door verschillende redenen gaat dit niet door en zijn we op dit moment nog maar met z’n twee. Aangezien het met twee personen vrij prijzig (twee studenten…) is om naar Val Thorens te gaan zijn wij op zoek naar reisgezelschap.

Mocht je ook nog op zoek zijn naar reisgezelschap, aarzel dan niet en stuur me een berichtje.

Groeten,

Lars
Kim

Hee!

ik heb net ook een forumbericht gepost!
Ik ben zeeeer geïntresseerd!
Vooral val thorens trekt me aan! En idd met meer mensen is het stukken goedkoper!
Zijn jullie nog steeds op zoek?

groetjes,
Renske

Hallo!

Een vriendin en ikzelf zijn helaas ook de enige twee overblijvers van een grote groep afhakers…

Wij willen ook erg graag naar Val Tho… maar met z’n tweetjes is het aardig aan de prijs.
Misschien is het leuk om een clubje samen te stellen op deze manier ;)

We zijn beide ervaren boarders, en gezellig volk!

Hallo,

Is snowboard ervaring geen eis, dan ben ik geinteresseerd.
Ik heb het mezelf grotendeels aangeleerd op banen in Nederland, dus voor mij eerste keer in echte sneeuw.
Ben in bezit van bestelauto met zat ruimte voor spullen.

Groeten Sven

Hoi, mijn naam is Walter.
Hoewel ik buiten de aangegeven data moet skiën (vanaf 20 februari) doe ik toch een poging.
Ik wil graag, om dezelfde redenen, skiën in de carnavalsvakantie (vertrek 14 februari 2015). Ik zoek sportieve en gezellige personen. Leeftijd niet belangrijk, man vrouw niet belangrijk.
Wie weet zijn er onder de personen die op deze uitnodiging gereageerd hebben ook personen die helaas aan het hoogseizoen gebonden zijn.
Ik wacht af.
met vriendelijke groet,

Walter

Beste wintersporters,

In de periode van 20 februari tot 1 maart ben ik van plan om samen met een vriend naar Val Thorens te gaan. Wij zijn twee ervaren skiërs/snowboarders die zowel van een lange dag op de piste houden als een lekker biertje pakken bij de après ski.

In eerste instantie zouden we met een groep van ongeveer zes personen gaan, maar door verschillende redenen gaat dit niet door en zijn we op dit moment nog maar met z’n twee. Aangezien het met twee personen vrij prijzig (twee studenten…) is om naar Val Thorens te gaan zijn wij op zoek naar reisgezelschap.

Mocht je ook nog op zoek zijn naar reisgezelschap, aarzel dan niet en stuur me een berichtje.

Groeten,

Lars
Kim

KimMarkwat op 9 dec 2014 14:22

hallo, ben mischien wel geinteresseerd om met jullie mee te gaan. Heb wel alweer 10 jaar geen wintersport meegemaakt maar heb er veel zin in. Wel tussendoor geskied in snowworld landgraaf.
ben een vrouw van 38, hou van lekker skieen maar ook van gezelligheid.hebben jullie al een appartement geboekt?
Ben vaak in val thorens geweest dus weet dat het daar goed is…

sneeuw

Hoi allemaal,
Begrijp ik het goed dat de reacties die geplaatst zijn allemaal betrekking hebben op de aangegeven periode van 20 februari tot 1 maart ?
In dat geval haak ik af.
Optie voor 14 februari 2015 vertrek blijft voor anderen open staan.
met groet,

Walter

Hee!

Ik heb absoluut interesse om mee te gaan! Ik snowboard nu zo`n 8 jaar en hou er ook wel van om een gezellig drankje te doen. Nu het ook in Nederland begint te sneeuwen beginnen de wintersport kriebels weer te komen.
Ik weet niet of jullie inmiddels al met genoeg mensen zijn? Maar zou het super tof vinden om mee te gaan!

Groetjes Marleen

He hallo allemaal,

wij zoeken ook nog leuke mensen, wellicht is dit anders wat voor jullie?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/178209

Msch tot ziens!
Gr Jarno

Hi allemaal,

Leuk zoveel reacties! ondertussen zal er misschien wel iets geboekt kunnen zijn… maar zo niet ben ik ook van de partij! Ik heb ook op het bericht van Janro gereageerd misschien leuk om met een grote groep te gaan!

Laat maar weten wat de status is!

Groetjes

Ik heb je een PB gestuurd. :)

Heb inmiddels ook contact met Jarno. Wellicht dat mensen uit dit lijntje interesse hebben om van zaterdag 28 febr. t/m zaterdag 7 maart 2015 naar Oostenrijk te vertrekken. 3 personen (of meer!) zou prima zijn.

Die week komt ons dan net niet uit.

Andere geïnteresseerden nog voor 20-02 tot 01-03?

Hoi!

Lijkt me super tof! Ik ben ook nog op zoek naar een leuk reis gezelschap rond die periode de mogelijkheden hou ik open maar het lijkt me super lachen.

Ik hoor graag hoe of wat.

Plaats een reactie