Apres ski in regio Kirchberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzbühel - Kirchberg

Hoi allemaal,

We zijn met vier vrienden in de leeftijd van 18-20 afgereisd naar Sankt Johann in Tirol. De apres ski zou in de omgeving leuk moeten zijn alleen vandaag in Kitzbuhel vonden we het erg tegenvallen.

Wij zijn fan van de Dampfkessel in Flachau en zoeken een tent waar er gefeest wordt met apres ski nummers of een leuke club voor 's avonds in de omgeving van St. Johann / Kitzbühel / Kirchberg…

Internet had een paar namen opgeleverd in Kitzbuhel maar vonden wij vanmiddag tegen vallen dus zelf hebben we wel gezocht ;)

Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door moderator op 28 dec 2014 20:05: Verhuisd naar juiste subforum

London pub in Kirchberg (http://www.londonpub.at/) toch? Of die tent waar toen ook dat gedoe met oh oh cherso in de winter is opgenomen. Maar het is wel allebei in Kirchberg, niet Kitzbuhel

@KarelT Je bedoelt de Der Tiroler?
@Job Als er eentje een Bob wilt zijn, kunnen jullie 20-30 minuten rijden naar Westendorf, daar is het vooral Nederlands. Voor de rest kan je ook een kroegentocht doen, heb je ook afwisseling en dan weet je ook waar je de volgende dag naar toe kan gaan ;)

Carnas on Tour

de icebar in kirchberg is top.
wel op tijd zijn want vol is vol.
verder zijn er nog idd “de london pub”
de tiroler is volgens mij pas wat later iets te doen.

Wij gaan 25 januari naar kirchberg nu al zin in! Icebar is echt super was in Mayrhofen ook super.

Apres ski bar Drei-eck is ook gezellig…London pub wordt minder vind ik. Icebar is zeker top. Tiroler is idd later op de avond

Bij twijfel....Doen!!

@Job je hebt niks aan mijn reactie. Maarre dampfkessel is altijd wel leuk he! Of hofstadl

Ik ga einde maart ook een short-ski doen richting kirchberg. Is de apre ski hier altijd aanwezig of enkel tijdens de vakantieperiodes?

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Kitzbuhel is een bobo-dorp met rijke lui. Een soort Wassenaar van de Alpen, dus niet echt the place to be als je wilt feesten. Kirchberg is wel leuk met verschillende smaken. De Icebar, Der Tiroler en De Londoner zijn de apres ski barren van Kirchberg. De Icebar vind ik persoonlijk niets omdat dat echt pure Nederlandse apresski is, soms op het Dries Roelvink niveau, maar iedereen heeft z’n eigen idee van Apres ski :)

Westendorf is idd ook een mooi plekkie voor goeie apres ski maar dan moet je idd wel een bob regelen.

- Tim

In St. Johann in Tirol heb je de Max Pub, direct na het skiën / snowboarden is het daar ook erg gezellig (dat was 2 jaar iig geleden zo) :-)

Plaats een reactie