Wat kost een ski pas in Kirchberg rond 25 januari 2015

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kirchberg

Voor het zingen de Eisbar uit!!

Leuk deze update
Geniet ervan

Goed bezig coriien;-)
Hopelijk heb je vandaag weer genoten in de verse poeder!¡!
Geniet iig nog van Dries en de schnaps in de eisbar.
En vergeet de 27 en 27a niet…

LA NORMA😍☃️

Vandaag was t niet heul fijn eigenlijk… veel harde wind/mist/sneeuw, hebben dus meerdere hutjes aan gedaan. Toppunt was een skipad (4 meter breed) waar ik door de mist gewoon geen pistepaaltje meer zag staan voor enkele minuten, maargoed, vannacht nog 10cm sneeuw verwacht en dan morgen weer een zonnetje! toch gaan we overigens weer bij de buren van Skiwelt (brixem) kijken, vond dat wel een erg mooi gebied, stiekem eigenlijk veel mooier dan Kirchberg/Kitzbuel (alhoewel we in brixem lekker weer hadden en hier 2x slecht weer, maar dat doet niets af aan de enorme hoeveelheden aan paadjes en verbindingen ipv gewoon toffe pistes)

Overigens, Dries Roelvink was top in de Eisbar, je kan die man een eikel vinden, maar hij zet werkelijk die hele tent op zijn kop (en dat ging nog lang door) Nu lekker slapen, half 8 ontbijten en half 9 hopelijk in een van de eerste liftjes naar boven :D

Leuk, updates vanuit Kirchberg. Hoe is het nu, in de verse sneeuw? Volgens de site zijn pistes 25 en 27 nog steeds niet geopend, maar er zal inmiddels al wel genoeg liggen toch?!

Heel eerlijk zijn we van de 4 dagen skien er 2 in kirchberg geweest en 2 in skiwelt (en morgen ochtend naar huis) en weet eigenlijk niet of die 2 nu open of dicht zijn, echt gemist heb ik ze niet overigens :P
Wat open is is zeker vandaag erg goed, we zijn vanmorgen met de eerste liften naar boven gegaan en hebben fantastisch geskied, behalve eind van de dag, dan heb je enorm veel grote hopen met ijs er tussen, maar ik verwacht dat dit morgen ook al stukken minder is na een nieuwe preparatie ronde.

Die waren idd dicht! Mensen van daar snapte er ook weinig van en 40 rood was ook hele week dicht erg jammer want vannacht heeft het ook mega gesneeuwd!

Erg jammer dat ik al weer thuis ben!

@coriien @MiyukiJan
Kan ook zijn dat er nog niet genoeg tijd geweest is om de pistes te prepareren en het gevaar op lawines dus te hoog is of dat er andere redenen zijn waarom de pistes gesloten zijn.
Hoop dat je alsnog een mooie week hebt gehad corien!

@powermage,
Dus volgens jou is het aan de andere kant;-) beter?¿?
Ben daar nog nooit geweest, maar misschien toch eens gaan kijken dan!
Dan met de ki-west zeker daarnaartoe?

LA NORMA😍☃️

@Piefke we zijn 1 keer met Ki-West heen gegaan en terug vanuit Brixem met de bus, de 2e keer deden we het andersom, heen met de bus (en in Brixem omhoog) en vervolgens terug geskied naar Ki-West, maakt voor je bus reistijd niet heel veel verschil eigenlijk.

Voor mijn gevoel heb je in het Skiwelt deel veel minder verbindingkjes en paadjes nodig om echt de piste’s te doen, in Kirchberg lijkt t alsof je gewoon veel aan t reizen bent naar je pistes die je wilt doen.

Hoop dat jullie allemaal een mooie week hebben gehad! De 27 is nu trouwens voor het eerst open, de 27a nog niet.

@Powermage,
Bedankt voor je info. We zullen eerst de sneeuwcondities afwachten voor de periode wanneer wij gaan en zien dan wel wat we doen. @Joris3,
Ik wacht gewoon jou update af;-)

LA NORMA😍☃️

@joris3

Jammer idd maar ach ik heb erg genoten, was net te kort volgend jaar toch iets langer ;)

Ja ik snap dat ze geen tijd hebben om te prepareren, en ze waren ook volop bezig met sneeuw kanonnen best irritant als je er onder door moet…

@Powermage,
Bedankt voor je info. We zullen eerst de sneeuwcondities afwachten voor de periode wanneer wij gaan en zien dan wel wat we doen.
@Joris3,
Ik wacht gewoon jou update af;-)

Piefke op 1 feb 2015 22:04

De 27a isnu ook open. Hopelijk over 3 weken ook nog en dan kan ik je het laten weten

Ha, wie weet kom ik je er dan wel tegen @Joris3. Hij staat bij mij ook in de planning over 3 weken. Ziet er goed uit nu :)

Ha, wie weet kom ik je er dan wel tegen @Joris3. Hij staat bij mij ook in de planning over 3 weken. Ziet er goed uit nu :)

MiyukiJan op 3 feb 2015 15:59

Ja als het zo blijft en er valt zelfs wat bij dan zou het helemaal super zijn! Waar zit je?

Plaats een reactie