autobahnfignet richting Diedamskopf

Kan je zonder autobahnfignet als je naar skigebied Diedamskopf gaat. Zelf zitten we in Au.

Why work if you can ski!

Ja, dat kan, maar dan moet je het laatste stukje snelweg vermijden (voor dat je de grens naar Oostenrijk overgaat bij Bregenz tot aan Dorbirn-noord) . Dus in Duitsland vlak voor de grens al van de snelweg af en in Oostenrijk lokale wegen volgen. Je bespaart hier 8,50 mee, maar doet er minimaal een halfuur langer over.

En als je net als ik per ongeluk de oprit van een snelweg oprijdt dan staan ze daar zeker te controleren en kost het 130 euro. Dan is een vignet toch goedkoper.

Ok . Dank je. Ik heb geen haast dus er eer over nadenken. Naar Fugen reed ik ook vanaf Muchen binnendoor. Mooie rit met onderweg meer sneeuw dan op locatie zelf. Gelukkig toen geen sneeuw kettingen nodig gehad op de pas.

Why work if you can ski!

Op een drukke wisseldag wil je daar echt niet binnendoor. Dan sta je echt lang vast.

€8,50!! Man, man, man wat een geld!

When life gets too complicated.... SKI

Heb van de week een vignet bij de ANWB gekocht en koste mij Eur 10,50. Daarvoor ga je toch niet moeilijk doen op een toch al zo dure vakantie, en nog eens in de rats zitten of je aangehouden kan worden en dan Eur 130,- moet aftikken.
Ben er eigenlijk wel verbaast over , net als die vragen over waar de benzine een paar cent goedkoper is…of dat een berg gaat schelen.

Fijne vakantie!

Silvretta Montafon Liefhebber

Mocht je toch besluiten om een vignet te kopen aan de grens overgang Bregenz. Neem dan contant geld mee want ze accepteren geen cards. Kwam ik twee weken geleden ook achter toen ik een vignet wilde kopen.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie