14-21 Maart 2015 op wintersport! Wie gaat er mee?

@RoyP, dat gaat prima hoor! Ik ga als snowboarder al jaren op wintersport met voornamelijk skiërs. Nooit problemen mee gehad. Het zijn net echte mensen die snowboarders ;) Het gaat vaak meer over gunnen en gegund worden (qua pisteruimte). Op een of andere manier is er vanuit het verleden een soort tweestrijd ontwikkeld tussen skiërs en snowboarders. Geen idee waarom, want wat maakt het uit of je 2 latten of 1 plank onder je voeten hebt als je de berg af gaat?

Hallo allemaal, ik ben ook een beetje aan het rondkijken om nog te gaan skiën. Net een verhuizing achter de rug dus wel een beetje low budget. Heb al wat jaren ski-ervaring en hou ook van de gezelligheid. Helaas geen winterbanden onder mijn auto, maar vind het wel prima om te rijden.
Ik ga me aanmelden bij de Google groep. Lijkt me heerlijk om nog even lekker te gaan!

Hallo iedereen, indien de prijs meevalt, ga ik ook graag mee! Ik meld me alvast aan in de groep!
Ben 27, kom uit België en hou ervan heel wat kilometers te maken!

Inmiddels 10personen in de google-group. :)

thx Bokkie,

het was geen offence of zo, maar ik vroeg mij dat af. Duidelijk antwoord. Kunnen we samen de berg af skiën; jij waarschijnlijk iets sneller dan ik, maar onderweg zijn toch soms van die apresski hutten? of zijn dat in-between-ski-hutten? (-:

@RoyP: no offence taken :) snelheid is geen issue; maak ik gewoon wat meer bochten ;)

Inmiddels 13 personen in de groep.

Nogmaals het adres:

https://groups.google.com/d/forum/wintersport-maart-2015…

Even omhoog.

Hoi, ik ben ook wel geinteresseerd! Ik ben alleen nog niet helemaal zeker of ik die week ook kan. Ben gevorderd skier; lekker lange dagen maken en afsluiten met een biertje of twee, liefst nog op de piste :) 's Avonds lekker koken, spelletjes doen, dat soort gezelligheid. Heb misschien een auto te regelen, kan rijden. Heb me zojuist aangemeld voor de groep, ik neem aan dat daar meer info te vinden is!

Het is dat ik zelf op wintersport ga de 14de maar zou zo mee willen met jullie.
Kom anders ook gezellig naar Val Thorens wordt het een gezellig club bij elkaar ;-)

Mijn naam is Vinay, 32 jaar en woonachtig in Almere. Ik zou wel donderdag t/m zondag willen. Woensdagnacht rijden bijvoorbeeld. Zojuist heb ik op een andere oproep gereageerd maar wellicht zijn er ook mensen die minder dagen willen?

Ik Ski al 6-8 jaar en ben iemand die elke dag vroeg in de veren ben voor mooie afdalingen. Ben eind januari in Bramberg geweest en wil graag nog een paar dagen gaan.

Hallo,

Ik kom vooralsnog niet op die facebookpagina, dus ik had even de vraag waar de reis naar toe gaat en of er nog plek is? Ben zelf skiër (40), hou van doorskiën, einde skidag gezellig een borrel bij voorkeur ergens boven op de berg en 's avonds lekker relaxt.

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ski nu al een tijdje en kan onverwachts nog even weg de 14de maart. Is er al een groepje gevormd en is nog plaats ?

Groet,
Bram

Hallo,

Even reageren, is dat teveel gevraagd ?

Groet,
Bram

Er is een Google group gemaakt. Misschien daar ff registreren en heb je meer succes denk ik

Plaats een reactie