Wintersportmaatjes 7-14 maart

@bokkie. Goeie zet die opsomming. Neen dat zijn mijn evtl vertrekdata. Ik wil wel n hele week anders kan ik maar 1 keer de berg af

Een hoop reacties maar ook verschillende data…wie nu echt interesse in de week van 7 maart. ( min 5 dgn)

Hey allen,

Ik wil heel graag een weekje gaan snowboarden in maart, liefst wel een van de eerste 2 weken. Ik ben ook voorstander van vertrek op vrijdagavond!

Een beetje meer info: ik ben een gevorderde snowboarder, doe graag alle pistes, en ook off piste. Als er snowboarders zijn die meegaan en nog wat zaken willen leren, dan help ik graag een handje. Ik ga ook vooral voor het skiën, dus van 's ochtends tot 's avonds genieten en dan lekker koken en achteraf gezellig iets drinken, gezelschapsspel spelen…
Ik heb eigen materiaal, geen eigen vervoer maar wel een rijbewijs dus ben zeker bereid om te rijden.

Grtjs Seb

Ok… even inventariseren wie er allemaal mee naar Oostenrijk willen in de 1e week van maart en wie in de 2e week van maart. Voor vertrek op 7 maart (of eigenlijk op vrijdag 6 maart in de avond) is tot nu toe het meeste animo.

Mensen die zin hebben om bij deze reis aan te haken zijn nog steeds van harte welkom…!

@Arthur1983 heb je het nu over de zillertalreis die roderik organiseert van 7-14 maart, of over een ander alternatief in die week?

hallo allemaal, wij gaan met 8 man naar Zillertal en kunnen nog wat mensen gebruiken,
het prachtige chalet is groot genoeg om ca 14 mensen te huisvesten!
we gaan met @Roderick mee en via zijn Facebook kunnen jullie je eigen aanmelden!
https://www.facebook.com/groups/dewintersport/
ik heb er in iedergeval “reuze” zin an!
groeten Jan

@ rmgb: ik heb het hier inderdaad over de Zillertalreis die Roderik organiseert.

@ Katerski: als de teller nu op 8 personen staat, dan klinkt het door jou genoemde chalet erg goed! Tussen de 4 en 6 mensen erbij vinden zou toch wel moeten lukken…?

Ok helaas. Was graag meegegaan. Voor mij geen optie om aan te sluiten omdat hondje niet mee mag in de genoemde accommodatie.

@Arthur1983 , dat moet denk ik ook wel lukken, maar probeer hier in deze topic wel extra mensen te informeren zodat als ze iets zoeken nu nog n kans hebben om met n gezellige groep mee te kunnen.
Jammer @rmgb !

.

5-12 maart Les Gets/Morzine
appartement en skipass onder400euro
vervoer mogelijk
Leeftijend 40-55j

We moeten al gauw boeken!

Beginnende skier
een ervarende skier
een ervarende skier/boarder
meer mensen gezocht

Location: Bruges, Belgium.First lift-last liftskier. Can ski everything, but prefer casual cruising.

Plaats een reactie