Appartement doordeweekse aankomst

Hallo,

Wij zijn met 2 personen op zoek naar een leuk appartement gelegen nabij de lift/piste. Het mooiste zou zijn dat het een redelijk groot gebied is (+100 km)

Het nadeel dat we hebben is dat we op maandag of dinsdag 23/24 februari pas in kunnen checken. Heeft iemand van jullie nog tips/ adressen waar we contact mee kunnen zoeken?

Alvast hartelijk bedankt!

Via de website van de lokale VVV eens proberen? In Oostenrijk bestaat op die websites meestal wel de mogelijkheid om je wensen door te geven en dan wordt je in de daaropvolgende dagen gecontacteerd door hotels/pensions/appartementverhuurders. Ik meen mij te herinneren dat je dit via de website van Bergfex ook kan. Geen idee of dit in Frankrijk ook kan, ik denk dat je daar meestal wel een verhuurcentrale hebt waar je terecht kan.

Nabij of aan de piste/lift is vaak moeilijk te krijgen, afwijkend van za-za. Als je wat verder van de piste gaat zitten heb je meer kans. Je kunt op de websites van de skigebieden zelf vaak wel het een en ander vinden. Als ik zelf zoek, geef ik in eerste instantie gewoon za-za aan. Vaak geven ze zelf al aan wat de aankomst- en vertrekdagen zijn. Als het er niet bij staat, kun kijken of je de data kunt aanpassen. Vaak staat er ook een mail-adres bij en kun je je vraag gewoon per mail stellen.

Ik heb je net een PM gestuurd omdat wij een appartement in Val d’Isere hebben.
Misschien wat voor jullie?

Hans en Karin

Gewoon zoeken op de lokale website’s maar ook booking.com kan handig zijn, let wel op dat je niet bij booking boekt voor de wintersport, dan kan je beter de eigen website hebben van die aanbieder :P (ik ben echt wel fan van booking voor alle andere vakantie’s en boek vaak bij ze, maar voor de wintersport zijn de prijzen meestal verschrikkelijk)

Op AirBnB wil het ook nog weleens lukken, omdat je dan van particulieren huurt.

op de site van NENDAZ 4 vallées kan je doorklikken op accommodatie daar ziet ge particuliere eigenaren staan, dit is mss iets voor jullie ,veel succes ???

Plaats een reactie