Ski onderhoud met passie

@Stephan Ha Stephan. We kunnen ze natuurlijk gewoon samen slijpen, dan spreken we een keer een uurtje af en dan moet dat lukken! Lijkt mij leuk. Mail maar even op luuk apestaartje lupanas puntje nl! :-)

LuukOudshoorn op 5 jan 2016 14:26

Mailtje gestuurd!

@Hessel en @LuukOudshoorn bedankt voor de uitleg!!! Weer wat wijzer op dit gebied!!!

LA NORMA😍☃️

Hallokes,

Niet dat ik @LuukOudshoorn zijn passie wil “stelen”
Maar voorzekerst wel wil “delen”.

En mocht Nederland wat ver zijn…

Bij mij kan u ook steeds terecht, met veel plezier en liefde voor de ski ( of board )

Zwijndrecht ( Het Belgische, nabij Antwerpen )

davekewax apestaart gmail punt com

Want goed gewaxt verhoogt je (glij)plezier!

@LuukOudshoorn. Heb je een mailtje gestuurd. Hopelijk heb je nog wat tijd de komende periode om m’n ski’s onder handen te nemen :)

Aequilater Nubila

Voor de Krokus ook de latten van mijn vrouw en mij en zelfs die van de kinderen gebracht bij Luuk. Goeie, enthousiaste jongen met, zoals gezegd, passie voor het onderhoud.
In Oostenrijk alle soorten sneeuw gehad, ijzig, papperig en ook perfecte poeder. En ze gleden en sneden super. Eerlijke prijs, ook voor de kinderski’s! Aanrader voor de regio Hoofddorp ( en verder :) ).

Aequilater Nubila

Misschien een mobile ski onderhoud service beginnen?

Vond ik het ook maar zo leuk om te doen! Ik vind het maar een pokkewerk, maar heb alle spullen ervoor dus het is zonde als ik het uitbesteed.

Ook dit jaar waren mn skis weer vlijmscherp en goed doorvoed gewaxt. Thanks, luuk!

Plaats een reactie