Ervaring webshop Smartbuyglasses?

Hoi, na een zoektocht naar een skibril heb ik er eentje gevonden. Deze wordt het goedkoopste aangeboden op de webshop smartbuyglasses.nl

Nu vind ik op internet nogal tegenstrijdige berichten over deze webshop. Zijn er hier mensen die er goede of juist slechte ervaringen mee hebben? Ik zou over 2,5 week namelijk wel graag met mijn nieuwe goggle op de piste willen staan ;)

Ik heb van de zomer mijn nieuwe zonnebril daar besteld en die was binnen een week binnen en vanuit hong kong met dhl verzonden. Kreeg ook keurig een tracking code en informatie over de verzending. Bij De door mij bestelde bril werd wel specifiek aangegeven dat hij op voorraad was.

Mijn man heeft daar ook een paar weken geleden 2 skibrillen besteld. Na een paar dagen een mailtje dat het wat langer ging duren en of hij de bestelling dan wilde annuleren of met 5 % korting langer wilde wachten. Gekozen voor het laatste ( wij hadden nog tijd zat) . Na nog een week tracking code gekregen ook vanuit hongkong en toen was het binnen 2 dagen binnen. 1 bril gratis retour gestuurd en geld retour gekregen. Dus op zich goede service maar het kan wat langer duren.

Plaats een reactie