Adidas ID2 of andere goggle voor brildrager

Staat me iets van bij dat er geadviseerd werd vanuit de fabrikant om gewoon zo eenvoudig mogelijke glazen (geen extra coatings en zo) erin te zetten. De id2 nu een week of 3 gebruikt en op geen enkel moment behoefte aan gehad.

Edwin van Riel

Ik ga ook voor de Adidas ID 2 PRO maar waarom kan ik nergens Een duidelijke site vinden die de insert verkoopt? Dat is toch vaag?

Ik zie er dus wel eentje op deze site staan maar er staat niet bij dat deze ook op de id2 pro past.
Hoe weten jullie dat zo zeker?
http://www.smartbuyglasses.nl/designer-zonnebrillen/Adidas/A…

Verkopen ze de insert ook bij de wintersportwinkel speciaal zaken?
Dan ga ik daar morgen eerst wek ff kijken.

jopie25 op 28 jan 2015 21:13

Ik heb Adidas gesproken en zij zeggen dat de A747 inderdaad de insert is die erin past. Ze gaven verder geen alternatieven dus weet niet of die andere A798 die hier voorbij kwam ook past.

Die bij smartbuyglasses is prima geprijsd en ook nog eens direct op sterkte te bestellen. Ik ben alleen een beetje huiverig nadat ik ze had gemaild. Ik had namelijk gevraagd welke insert er paste. En toen kreeg ik terug dat ze dat niet wisten en dat ze die dingen ook niet verkochten, terwijl er een aantal verschillende types op de website staan. Ik denk onwetendheid bij de helpdesk, maar word er een beetje huiverig door om te bestellen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Das toevallig. Stuur die smartbuyglasses net ook een email met dezelfde vraag. Daar hoef ik dus niet op te wachten… Zo te zien op Google zijn zij de enige die deze insert verkopen?

Net ook bij een grote Wintersportwinkel langs geweest maar die verkopen helemaal geen adidas brillen.

Ook even bij de opticien langs geweest en die verkopen het ook niet. Ze kunnen wel de glazen maken. Dat duurt max 1.5 week. Nog net op tijd als ik ergens die inserts kan bestellen.

Iemand nog een suggestie waar de A747 insert snel te bestellen is?

Zou dan toch een voorkeur hebben voor de opticien ter plaatse. Mailtje of telefoontje er aan wagen en je weet meer :)

Edwin van Riel

Das toevallig. Stuur die smartbuyglasses net ook een email met dezelfde vraag. Daar hoef ik dus niet op te wachten… Zo te zien op Google zijn zij de enige die deze insert verkopen?

Net ook bij een grote Wintersportwinkel langs geweest maar die verkopen helemaal geen adidas brillen.

Ook even bij de opticien langs geweest en die verkopen het ook niet. Ze kunnen wel de glazen maken. Dat duurt max 1.5 week. Nog net op tijd als ik ergens die inserts kan bestellen.

Iemand nog een suggestie waar de A747 insert snel te bestellen is?

jopie25 op 29 jan 2015 12:02

Nou ja het gekke is dus dat ze 'm wel verkopen, maar ik weet niet wat jij vertrouwt of niet. Ze hebben wel een bepaald keurmerk van een redelijk grote webshop keurmerk gebeuren, dus wat dat betreft.

Edit: De reviews zijn wel prima: https://www.trustpilot.nl/review/www.smartbuyglasses.nl…

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik heb ze nu net besteld via deze site:
http://www.vision3k.com/adidas-ski-goggles/id2-pro-a184/id2-…

Zowel de bril als de insert zijn op voorraad. (als het goed is)

Er staat op deze site ook heel duidelijk via het tabblad uitgelegd dat het inderdaad de A747 inserts zijn.

Ze versturen vanuit Engeland en dus zou het sneller moeten zijn dan smartbuyglasses die volgens de reviewer uit China versturen.

Het registreren en betalen via de vision3k site ging goed. Ik heb wel vertrouwen in deze site.

Ik heb ze nu net besteld via deze site:
http://www.vision3k.com/adidas-ski-goggles/id2-pro-a184/id2-…

Zowel de bril als de insert zijn op voorraad. (als het goed is)

Er staat op deze site ook heel duidelijk via het tabblad uitgelegd dat het inderdaad de A747 inserts zijn.

Ze versturen vanuit Engeland en dus zou het sneller moeten zijn dan smartbuyglasses die volgens de reviewer uit China versturen.

Het registreren en betalen via de vision3k site ging goed. Ik heb wel vertrouwen in deze site.

jopie25 op 29 jan 2015 12:23

Laat je 'm daar dan ook op sterkte slijpen? Ik weet namelijk niet wat ik voor optical center in moet vullen. Volgens mij staat ie ook niet ingevuld in mijn voorschrift van m’n opticien, want dat zal in Nederlands wel tussenafstand moeten zijn.

Prijzen zijn prima, alleen als ik ze laat slijpen duurt het 10-14 dagen voor ze verzenden en dan nog 3 dagen levering… En ik heb nog 15 werkdagen voor ik ga… Oeps

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik laat de glazen hier in Nederland slijpen. Ik begrijp niets van al die termen.

Ik krijg net bericht dat ze toch niet op voorraad zijn.
Ze gaan ze nu bij de leverancier bestellen en ze komen alsnog binnen 3 werkdagen in hun magazijn.

Ik heb ook een email terug van coolblue en die zeggen dat de insert er standaard bij geleverd wordt. Heb hen nog maar een mail gestuurd met de vraag of ze het wel zeker weten.

Weer een email terug van Coolblue. Er zit toch geen insert bij. Wisten we natuurlijk al…

Hmm allemaal heel praktisch is het niet.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie