9-zitter

Weet iemand een goedkoop en gord adres om een 9 persoons busje te huren?

Niet dat we zelf nog niet gegoogled hebben, tips zijn altijd welkom!

*bericht bewerkt door moderator op 02 feb 2015 22:30: verhuisd naar het juiste subforum

Diks of Allcar zitten in de regio NH en zijn het goedkoopst al daar.

Dienten Die Alte schule

Dacht even dat je een stoeltjeslift bedoelde

Gang is alles

Dacht even dat je een stoeltjeslift bedoelde

Jesper op 2 feb 2015 22:43

@jesper die zijn vaak in even aantallen…

Toch?

@Bleazer Meestal wel, maar er zijn ook aardig wat 3 zitters in sommige skigebieden.
Maarja 9 zitter lijkt me net iets te gek worden :P

Gang is alles

Maar goed, we zoeken een busje!

De Beijer in Randwijk

Ik weet dat Middelbeek in Alkmaar in het verleden wel is speciale wintersportdeals maakte, wellicht een belletje waard!

powwowwow jippie yoo jippie yee

8pers en chauf neem ik aan? Anders kom je in de knoop met een normaal rijbewijs. Ik zou huren bij een van de grotere organisaties, mocht er iets met die bus gebeuren, is het het snelst opgelost meestal door te wisselen bij/door een lokale vestiging.

Wij huren bij Multilease of bij van Dusschoten een 9 persoonsbusje. Bij Van Dusschoten zijn winterbanden standaard. Bij multilease krijg je de sneeuwkettingen er als service bij. Beiden zijn betrouwbaar. Wij hebben nooit problemen met extra kosten achteraf.

Wij hebben dit jaar ook geprobeerd om een volkswagen Sharan te huren bij Sixt. Dat was geen succes omdat Sixt pas 24 uur van te voren kan zeggen of er winterbanden beschikbaar zijn. Zinloos dus want zonder winterbanden kunnen wij niet vertrekken. Ze waren wel spotgoedkoop maar helaas voor ons nutteloos.

Wellicht handig om te vertellen waar u ongeveer woont…

Voor Zuid - West Nederland : De Groot Verhuur.
Daar hebben wij een jaar of 2 geleden een busje gehuurd, goed geregeld.
Zelfs toen het busje op vakantie kapot was keurig gemaakt en met de terugreis geen problemen gehad.

Goede ervaringen met autoverhuur De Beijer, mooie nette busjes en op winterbanden uiteraard.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Sunnycars bevalt mij altijd prima. Via hun huren met alle verzekeringen en ophalen bij een gerenomeerd bedrijf (europcar, hertz etc).

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Plaats een reactie