Appartement voor weekend in maart

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Hallo allemaal, ik zoek me al een week ongans. We zoeken een appt voor 4 personen in VT of Les Menuires, eind maart, van vrijdag tot zondag. Maar vrijwel alle sites die je bezoekt hebben alleen hele weken in het aanbod, of een weekend met de bus.
Weet iemand een site met een goed aanbod van weekend appartementen ?

Is er via airbnb niets te vinden?

Ik weet niet of je inmiddels al wat gevonden hebt, maar heb je Booking.com al geprobeerd?
Wij hebben net nog een appartement voor 4 personen in VT geboekt voor donderdag 19 t/m vrijdag 22 maart en er waren er nog meer beschikbaar. Ook voor een weekend later. Kun je gewoon per dag boeken.

Annoying skiers since 2003

Op marktplaats/vakantie/Frankrijk/Alpen zie ik vanaf 21 maart nog een geschikt appartement
In de aanbieding bij dhr/fam. Bogaard. Ik ken dat appartementengebouw, het is centraal
in Les Menuires en vlakbij alle liften gelegen. Betrokkene biedt ook per week aan voor
een zeer aanvaardbare prijs. Wellicht is hij bereid naar uw wensen te handelen.

Hen48

Ik heb net via booking.com een appartement in Val Thorens geregeld voor een weekend eind april. Via de gewone wintersportaanbieders lukte het me ook niet…
Dat appartement dat Hulst noemt is trouwens perfect; heb daar in februari een week gezeten.

Zo. Weer thuis. Via http://www.lesmenuires.com zelf een appartementje geboekt voor 2 nachten. Zeeeeer eenvoudig, maar mochten er om 08.30 's ochtends en mochten ook langer erin blijven , heel fijn. En heerlijk geskied uiteraard.

Plaats een reactie