Nog .. nachtjes!!!

Nog 12…
De logeerkamer begint langzaamaan steeds voller te worden… met alles wat maar met de wintersport te maken heeft en mee moet!
Alles wassen, en wat voor de wintersport is gaat daar gelijk op de stapel, langzaam ook alvast wat boodschapjes kopen…
Ik kan er al 2 sporttassen mee vullen met wat er nu staat…

Dochter is al een paar weken met haar aftel kalender bezig, die werd zó ongeduldig.

En dan zie je dat geweldige weer! Kaiserwetter vaak!
Nou dan wordt je toch nóg ongeduldiger.
Ik droom, ik praat, ik denk… WINTERSPORT haha

Flachau nog even geduld… we komen er bijna aan ;-)

zooooo herkenbaar! voor mij nog maar 6 nachtjes :D

Hier in de open koffer ook een stapel
Tot en met woensdag nog werken
Donderdag alles op mijn gemak inpakken
En vrijdag rond 16:30 uur vertrekken naar Breda (opstappunt van de bus)
Hier dus nog maar 5 nachtjes
En ik krijg staks nog een nieuwe skibroek voor mijn verjaardag

@niekniek jij gaat zitskien toch ? waar ga je heen ?

Nog 11…

❄️

Voor mij geldt het anders om ;) nog 7 nachtjes hier in Dienten, dan weer naar huis (na 28 nachtjes :) )

Veel plezier voor jullie allen, sneeuwt hier flink en stormt, aantal liften dicht.

Dienten Die Alte schule

Hier in de open koffer ook een stapel
Tot en met woensdag nog werken
Donderdag alles op mijn gemak inpakken
En vrijdag rond 16:30 uur vertrekken naar Breda (opstappunt van de bus)
Hier dus nog maar 5 nachtjes
En ik krijg staks nog een nieuwe skibroek voor mijn verjaardag

niekniek op 8 feb 2015 12:16

Gefeliciteerd! ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Gefeliciteerd! @niekniek

Ook bij mij gaat het niet lang meer duren… Nog 5 nachtjes en dan vertrekken we.
Op dit moment is alles open in het gebied (Saalbach-Hinterglemm) dus dat ziet er mooi uit!

Ook bij mij zitten de eerste dingen al in de koffer!

@niekniek jij gaat zitskien toch ? waar ga je heen ?

Marjanvl op 8 feb 2015 12:29

Ik ga inderdaad voor het eerst in de zitski
Wij verblijven in Vigo di Fassa, maar gaan skiën in Canazei
Ik ga het proberen in een dualski (monoski met 2 skies eronder)

Dank je wel voor de felicitaties, ik ben donderdag pas jarig
Maar vier het vandaag al

@suzannevandepaverd92 ik ga ook naar saalbach hinterglemm, mischien kom ik je wel tegen ;p

nog 5 nachtjes en een korte van enkele uurtjes
zaterdag om 2.00 uur vertrekken we naar val cenis
ook hier liggen al heel veel dingen klaar het laatste dat nog mee moet zit nu in de wasmachine
hoe krijgen we het weer allemaal in de auto???

Nog 12…
Zo herkenbaar allemaal, onze dochter heeft ook een aftel kalender en ik uiteraard een aftel-app die al meer dan 200 dagen afgeteld heeft ;-)

Lekker man, volgende week vrijdag om 19:00 richting Val Thorens!

Schnee hoort onder m`n ski en verder nie !

@Marjanvl Gelukkig is het zo’n mooi weer! En wie weet ;)

Nog 7! Nieuwe gear en alles wassen …

Nog 12 nachtjes. Ski-koffers staan al een jaar ingepakt ;-)

Nog 18 lange dagen en nachten en ik vertrek naar ischgl

Nog 26 nachtjes en dan naar Serfaus-Fiss-Ladis

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Al die aftellende wintersporters. Geweldig.
En weer verse sneeuw gevallen in Flachau. Pffff trek die mooie beelden nie meer haha

Nog 31 dagen pfff dat is nog veel te lang !!

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Nog 11 nachtjes en dan Zell am See/ Kaprun

Nog 11 nachtjes slapen… We gaan dit jaar voor het eerst met vrienden en sinds we gereserveerd hebben houden we op watsapp de telling bij. Vanaf 14 april vorig jaar al ;-)

Fijne van wintersport (itt zomervakantie) is dat je veel kleding niet nu draagt dus het meeste is al schoon en ingepakt. Ik heb het meeste al in rolbare plastic bakken zitten. Ik ga dit jaar wel voor het eerst die vacuumzakken proberen. Kijken of dat scheelt in ruimte.

Ik wil ook! Nog 2,5 week wachten. Maar dan wel een shortski en twee weken later nog een weekski :D

3,5 nachtjes. Komt nu heel dichtbij.
Donderdag nacht/ochtend vertrekken.
Normaal vertrokken we vrijdagavond maar wegens omstandigheden hebben we een nachtje extra geboekt op 40km van de bestemming.
Zo kunnen we daar in de namiddag aankomen en hebben we een halve dag extra vakantie en zijn we de zaterdag fris en monster ipv gekraakt na de nachtrit.

Ben er klaar voor.

En voor iedereen die nog vertrekt een fijne vakantie gewenst met prima sneeuw op de pistes.

Onze zoon (4,5) heeft ook een aftelkalender op zijn kamer hangen! Nog 11 dagen en dan vertrekken we voor het 3e jaar richting Mauterndorf. Ontzettend veel zin in!

Wij ook nog 11. De heenreis is ook al vakantie, ook voor de kids. Achterin filmpjes kijken, après-ski muziek keihard aan (om en om uiteraard), broodjes, snoepjes, spelletjes…
's Avonds met de rest van de groep verzamelen in hetzelfde hotel en een welverdiend biertje drinken. Zaterdagochtend de laatste kilometers en dan begint het grote genieten echt.
Jammer dat de tijd die je er vooraf mee bezig bent in geen verhouding staat met de duur van de vakantie zelf :(

nog 19 maar eerst nog ff trouwen :-)

Nog 4 nachtjes en dan gaan we weer los op de Hochzeiger(pitztal).
Marieke die vacuumzakken zijn super,even de stofzuiger erop en het scheelt meer dan 60% volume!!

peet3972

nog 354 nachtjes… :-(

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

nog 19 nachten en dan na vele andere gebieden voor de eerste keer naar Skiwelt-Wilderkaiser-Brixental ben benieuwt voor dit gebied, ik heb al veel relaas hierover gelezen dus zie(n) ik/wij het wel zitten.
Ellmau here we come !!!

@rob16 ik ben 2 weken terug 1 dagje in skiwelt geweest was een leuk gebied met voor iedereen wat wils(:

Plaats een reactie