Nog .. nachtjes!!!

Nog niet echt kunnen reageren tot nu toe.
Wij zijn vrijdagmiddag om half 5 bij onze overnachting aangekomen. Zijn dus in totaal met pauzes en dergelijke een kleine 12 uur onderweg geweest… geen files ook! :)
En op zaterdag om half 9 gaan rijden en waren iets na 10 uur in Flachau. En ook geen file…

Toen zaterdag om kwart over 3 nog naar boven en om half 5 was ik beneden met de meiden…
Super veel zin in de week, toppie.
Zondag meiden op les, lekker gaan skiën wij. En toen om half 3… Maakte Dees een flinke klapper… En hoorde KNAP in haar knie… Werd ff niet goed en deed zeer… Hoopte en dacht dat ik na een kwartiertje wel weer kon gaan skiën.
Maar dat ging helaas niet… Knie instabiel, pijnlijk… Slap… Pfff
Dochtertje met haar klasje alles zien gebeuren :(
Stond er in paniek gelijk bij ook…
Haar leraar pistedienst gebeld. Kwam de reddingsdienst op ski’s… Ik gezegd dat ik kon en wilde zitten…
Toen kwam er een pistenbully die me naar de 1e lift heeft gebracht en zo kon ik de dalafdaling doen.
Wilde niet naar de dokter… Nog steeds eigenwijs… Uiteindeljk naar het huisje… Werd steeds erger allemaal… Scnachts niet geslapen dus om 7.30 zaten we bij de dokter…
En nu het vermoeden dat mijn kruisband/banden gescheurd zijn… In NL dus MRI laten maken!
En nu balen hier… kan wel janken… Kijk je dan een jaar naar uit… :( PFFFFFFFFFFF Zo stom!!

Nog vijf nachtjes voor de bakken met sneeuw in de Queyras ;-)

Click. Click. Peace

@Desiree2 Beterschap

@Hooykaas bedankt :)

@desiree2 veel beterschap en wel heel jammer zo… Vorig jaar exact het zelfde opgelopen maar dan op de laatste dag van de vakantie. ( was op vrijdag de dertiende

@desiree2 wat sneu, je had er zo naar uitgekeken. Beterschap. En hoop voor jouw, dat de MRI een beetje gunstig
mag uitwijzen. En de kruisbanden niet gescheurt zijn. Sterkte.

@desiree2 sterkte alvast met het herstel. Je dochter lest door neem ik aan?
Volgend jaar hopelijk weer samen skiën.

Fun Lovin' Skier

@Desiree2 Jeetje wat een pech zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel herstelt.

He wat een naar verhaal Desiree! Veel sterkte. Heb je met je doktersverklaring het geld van je skipas teruggehaald?

Hoi Desiree, ik ken het gevoel: je had je er zó op verheugd en dan gaat het toch mis. Sterkte en een spoedig herstel gewenst. Volgende jaar beter.

@Desiree2 Mega balen! Heel veel succes met het herstel! Volgend jaar kan je Flachau weer onveilig gaan maken, de Hofstadl wacht wel op je.

Where would we be without the après ski?

@Desiree2, Wat balen zeg ik weet precies hoe je voelt, mij 5 weken terug ook overkomen, dan mijn kuitspier gescheurd. maar ja daar zit je dan. Ik hoop dat de diagnose mee valt en dat je snel hersteld, succes en sterkte met de terug reis.

Dienten Die Alte schule

5 Nachtjes en La Plagne (Belle Plagne) here I come…4 maart de nacht doorrijden.

Dan weekje thuis en dan weer 19 maart de nacht doorrijden…waarschijnlijk Les Sybelles dat ga ik dinsdag bevestigen.

nog 3 nachtjes, allé 2 nachtjes slapen en 1 maal “snachts” rijden. Een korte skitrip op de planning (gerardmer-la bresse ) samen met de vriendin (zij beginnend snowboarder, net 15 maal terneuzen en landgraaf + lessen).
Voor haar de eerste maal in de “bergen”.
En momenteel ook ana het plannen, uitkijken voor ene tweede shortski met men maat naar een alpengebied voor enkele dagen.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

@Desiree2 oooh wat ontzettend balen zeg! Heel veel sterkte en beterschap. Als je net als ik in dezelfde regio woont en gebonden bent aan de schoolvakantie is het nog 360 nachtjes slapen voor je weer op wintersport kan. Hopelijk valt de blessure mee en heb je een spoedig herstel. Het is je gegund!

Ahhhhhh @Desiree2 wat super vervelend. Je had er inderdaad zo naar uitgekeken. En meteen al op je 2e dag. Heb je toch nog een heel klein beetje kunnen genieten van je vakantie ? En wanneer kun je de MRI laten doen ?

Vervelend Desiree sterkte met herstellen, volgens mij heb ik je nog vervoerd zien worden. Vond het al bijzonder een pistebully op dat tijdstip en dacht meteen das k… als je wintersport net begint.

Heb trouwens elke dag wel mensen in de banaan naar beneden zien gaan. Hoop skiërs en boarders hebben moeite met de wisselende omstandigheden per piste. Zeker voor Flachau vond ik de condities erg wisselen.

Over 6 dagen weer de latten op in Zwitserland… :) zin an

Member of global cooling initiative

Nog 24 dagen hier!
Maar manlief heeft sinds 10 dagen een hernia in zijn rug, ondertussen al spuit gekregen etc… Dus nu maar hopen dat hij meekan!
We keken er al zo lang naar uit, hoop dat het nog goed komt :(
wacht bang af

Plaats een reactie