Hoe zit het met de skipas?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Aletsch Arena

Ik heb even zitten kijken hoe het met de skipas zit, op eggishorn.ch. Er is verschil tussen een abo met en zonder Zubringerbahn ab Talebene. Ik weet niet wat dat inhoudt, maar klopt het dat de Zubringerbahn je vanaf de dorpen in het dal naar het begin van bijv. de Riederalp brengt? Dat is best prijzig dan (190 euro voor 6 dagen en anders ook nog 160 trouwens).

Wij zitten met oud en nieuw bij Mörel en ik vraag me af of bovenstaande klopt. Zo niet, hoe zit het dan?

Die Zubringerbahn betekent inderdaad dat je dan ook de liften vanuit de vallei naar het skigebied kunt gebruiken. Als beneden in de vallei zit is het dan ook nodig om zo’n abonnement te kopen.

klopt, wat Koen al zegt. Hou er rekening mee dat als je in het dal zit, je zeer zelden naar het dal kan skien, er is geen officiele afdaling en en later in het seizoen kan het zo maar halverwege prut zijn, en dan mag je nog een flink stuk. Als je goed zoekt in Riederalp kan je voor een redelijke prijs (buiten het hoogseizoen) in het gebied zelf zitten en hoef je 's ochtends niet vroeg op of vroeg naar beneden. Het is dus zeer de moeite waard om gewoon boven een accomodatie te zoeken. Art Furrer heeft regelmatig prima aanbiedingen en dito eten!

Hallo Daniel,

waar zat je precies en hoe was het?

Plaats een reactie