wintersporters.nl bedankt

Nu de sneeuw minder wordt en de meesten wel weer terug zijn van de wintersport, worden de berichten minder en wordt het tijd om andere sporten te gaan doen.
Bij deze wil ik iedereen van Wintersporters.nl heel erg bedanken voor wéér een mooi seizoen met mooie weerberichten, gave filmpjes en fotos en leuke reportages!! Ik heb weer genoten en zie nu al uit naar volgend seizoen (hopen dat komend seizoen meer sneeuw gaat brengen!) Heel veel succes met het uitwerken van het nieuwe forum en heel veel plezier met jullie andere werkzaamheden.
groeten en bedankt!
wouter

Weet je, hou dit voor na de dutch week, je zit tenslotte op een NEDELANDS forum. En ik moet zelf nog gaan!!

…?
waarom zou ik dit voor nà de dutch week moeten houden? en ja ik weet dat ik op een nederlands forum zit…dus?
Dat jij nog moet gaan betekend niet dat ik niet alle medewerkers hier mag bedanken toch? Ik ben ze zeer erkentelijk, en zal waarschijnlijk voorlopig niet meer zo vaak op deze site komen…tijd voor andere buiten activiteiten zoals klimmen dus vandaar…
maar ik wens je veel plezier op je vakantie nog, en hoop dat je veel sneeuw hebt waar je ook maar heen gaat…

Ben het met Wouter eens, de medewerkers mogen best eens bedankt worden.
Er komen duidelijk minder bezoekers, minder reacties en dat is logisch. Voor velen zit de winter(sport) er weer op en dus is er ook minder interesse.
Ik merk aan mezelf dat ik nog geen afscheid wil nemen van wintersport, ook al zit het er voor mij dit jaar helaas op. Het blijft leuk om hier over m’n favoriete hobby te lezen en te discussieren. Dus Niels uit Belgie, ik ben er nog om je passie te delen ;)

Dat je het team van wintersporters.nl wil bedanken maakt mij niet uit, dat doe je zoveel je wilt. (En terecht hoor! Zeer leuke en nuttige site)

Inderdaad bedankt!
Zeker een leuke site, Heb de blogs ook met veel plezier gelezen. Ga zo door!

Ook ik heb moeite om afscheid te nemen van het wintersportseizoen (snik, snik). Ik ski al meer dan 20 jaar ( 40 weken) en krijg er nog steeds niet genoeg van. Zo nu en dan bezoek ik wintersporters.nl, om wat blogs door te lezen, de fora door te lopen en zo nu en dan wat mee te discusseren. Bedankt moderators!!!

Ik ga de komende maanden een cursus volgen op een rollerbaan en ga vast nog eens met de kids naar een indoorskihal.Een andere passie van mij is BBQ’en, en da’s wel zo lekker bij langere dagen en hogere temperaturen.

iedereen die zinnige bijdragen geleverd heeft bedankt! en ook de webmasters natuurlijk
en tot het volgende seizoen maar weer, waarvan ik hoop dat de sneeuwgoden ons iets beter zullen bedienen

Cees

Ook ik wil iedereen bedanken!! Met name Rogier voor de mooie foto’s en filmpjes. Daarnaast Roel voor de weerberichten.

Ik mag me gelukkig prijzen met twee weken wintersport in goede condities!!

Nu wordt het weer tijd om te windsurfen!!
Kijk al uit naar het komende wintersportseizoen!

Wintersporters.nl heeft mijn wintersportseizoen compleet gemaakt dankzij geweldige filmpjes, snowreports en natuurlijk weerberichten.

Zie jullie graag volgend seizoen, hopelijk met meer sneeuw!

Ook vele dankbetuigingen vanuit mijn kant!

Ik ben al jaren een fanatiek wintersporter maar heb de winter, dankzij de Video-logs, sneeuwberichten/hoogtes en formdiscussies, dit jaar toch anders, heftiger en vooral leuker beleefd dan voorheen.

Dank aan de iedereen van wintersporters en de gebruikers!
Tot volgend jaar!!!
Grtz TUM

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Ook van mijnentwege dank aan de ploeg van wintersporters.nl! Vooral de weerupdates hebben me dagelijks aan het scherm gekluisterd. Ook mijn blogbijdrages waren met het grootste plezier toegevoegd, echt fijn te lezen dat mensen ook daar veel waarde aan hechten.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Hartelijk dank voor de warme woorden ! Nu heeft wintersporters.nl ook hele leuke lezers, het is een genot om voor jullie te bloggen :-) !

Blogger, skiër, verslaafd :-)

Ook ik betrap me erop dat ik nu nog ipv iedere dag nog maar 1 keer per week deze site bezoek. Helaas ga ik dit seizoen niet meer dus voor hen die nog wel gaan; Have Fun!!! voor de rest aftellen tot november wanneer het weer begint…bedankt

Ook van mij een welgemeend BEDANKT!! Leuke reportages, mooie foto’s en filmpjes en (soms) nuttige topics… Wel hoop ik dat volgend seizoen een login systeem verplicht wordt maar da’s niet aan mij…

Plaats een reactie