Ski- en Boardgroep (15 pers) 14/3/2015 Mayrhofen zoekt nog 1 deelnemer !!! ASAP

Nog 1 deelnemer gezocht!!!
2 Alpenchalets Brugger (Sunweb) Mayrhofen geboekt, 2 x 8 personen
De groep bestaat nu uit 15 personen dus is er nog plek voor 1 iemand.
481,92€ pp (skipas 6 dagen, start op zondag)
514,92€pp (skipas 7 dagen start op zaterdag)
Bij voorkeur met eigen winterproof wagen (geen must maar altijd wel handig)
Vandaag of morgen kunnen beslissen is een pluspunt! :)

Wij zijn een steeds wisselende, gemengde groep van snowboarders en skiërs, Belgen en Nederlanders, meisjes en jongens die nu al verschillende keren via wintersporters en ondertussen onze eigen fb groep supervakanties hebben gehad. 14 maart gaan we opnieuw richting Oostenrijk en zijn fan van het Zillertal bij voldoende sneeuw maar ook van andere gebieden. Vrijdagavond vertrekken met de auto en in chalet voor 7 of 8 dagen. We doen aan comfortabel auto- en kamerdelen (max. 2pers/kamer). Interesse, laat dan snel iets weten. Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 24 en 48 jaar. Afspreken doen we verder in een FB groep en eens concreet op WhatsApp. Snel kunnen beslissen is een pluspunt!

Laatste oproep! :)

Uiterst nog deelnemen tot morgenmiddag, vrijdag 6 maart.

Serieus geïnteresseerd !! maar ik kan pas zaterdag in de loop van de dag vertrekken…

gr. Leon.

Heren ik heb zeker interesse kan heb auto winterproof ik hoor graag van jullie ik brander (Dongen) 49 jaar en gek van skien 0628667687 groet Joop

De groep is compleet ! :)

Welkom Leon, jij was het snelst!

Joop, mss vindt je nog een oplossing voor dezelfde periode en in de buurt en kan je aansluiten bij onze groep in Mayrhofen.

Grtz!

DVDE13 kan je de gegevens sturen om contact met jullie te houden. groet Joop

@joop: op 14 maart gaat er ook een groep naar Konigsleiten via http://www.singlereizen.nl. Heb je daar ook al naar gekeken ?

Leon bedankt voor je tip ik ga er op kijken. maar misschien heb ik nog iemand anders gevonden die ook nog wil gaan vandaar vroeg ik om de contactgegevens van jullie dat we contact met jullie kunnen houden en elkaar daar eventueel zien of afspreken. groet Joop

Hoi Joop, ik stuur je een pb.

Het handigst is wel dat je dan ook ergens in de buurt van Mayrhofen boekt :)
Konigsleiten is een eind weg…

Hi there, Just saw your msg. I am leaving to Hochkrimml tomorrow morning with Roderick’s group. Have fun guys!
Noki

Have fun Noki! :)

Last minute!!!
Er is vandaag 1 plek vrijgekomen in onze groep. 15 personen.
Wie er nog bij wil zijn kan zich asap nog aanmelden.
Snel beslissen dus!

Plaats een reactie