Tirol 3-6 april; wie gaat er mee?

Top GiGi van dat extra vrij.
Top ook dat je het allemaal zo organiseert.
Opzich sluit ik mij wel aan bij de opvatting van Kris over het na het hotel skien, maar je kan niet alles hebben.

Zoals ik het nu zie rij ik trouwens sowieso met mijn eigen auto met of zonder bijrijder(s).

Hier de feiten:

@Kris83 - Maastricht
@Alex_barros - Apeldoorn
@aansteker - Zutphen
@Bruno - Antwerpen
Ikzelf - Hilversum

Allen vertrekken op de avond van 1 april richting Obergurgl. Iemand een auto waar 5 man + bagage en ski’s mee kunnen? Anders wordt het twee auto’s; ik bied bij deze de mijne aan (capaciteit: 3 personen + bagage en ski’s; winterbanden, sneeuwkettingen). Meet-up in Maastricht of zoiets?

Heb beschikbaarheidsaanvraag uitstaan bij een appartement in Langenfeld (3 slaapkamers, prijs lijkt max 34 euro p.p.p.n.) en er zijn twee opties in Vent. Beide dorpen ongeveer 30 minuten van Obergurgl en 15 minuten van Sölden (1 dag Sölden in 5-daagse skipas Obergurgl en andersom). Op zich prima lijkt me.

GiGi op 23 mrt 2015 22:24

Heren, Ik ga dan zo goed als zeker skiën maar er is een reële kans dat ik met mijn familie ga dat weet ik maar begin volgende week. Dus niet zeker dat ik met jullie ga meegaan.

@aansteker hoeveel bijrijders, bagage en ski’s kunnen er nog bij?

Ik ben de komende dagen wat minder beschikbaar met een computer, dus in het weekend kan ik pas weer verder zoeken.

Gigi, Het is een Mazda 323F , dus liefst 1 bijrijder +spul, 2 bijrijders kan wel maar is echt niet handig.
Ik verwacht dat iedereen hier zijn eigen skies heeft.
Ik gok dat wij met 4 personen gaan zijn met 2 auto’s.
Jij van Hilversum naar Maastricht, Alex met mij naar Maastricht, Kris daar bij jou instapt, en verder, (met of zonder Bruno).

Prima. Heb ook nog een oproep op WePowder gezet, komt mogelijk best wat verse sneeuw…

Laten wij gewoon uitgaan van 4-5 personen.

Groep hoeft van mij niet groter, zoals het is is alles duidelijk.

Voor mij geldt hetzelfde. Nu nog een aardige accommodatie zien te vinden. Donderdagmorgen heb ik wat tijd om te zoeken. Ik heb inderdaad eigen spul!

Accomodatie zoeken valt niet mee, ik ga vanaf woensdag met mijn zoon. Heb inmiddels een vrije kamer gevonden in Vent en in Mathon.
Ben nog aan het twijfelen wat het gaat worden Ischgl ken ik? Solden / Gurgel ken ik niet. Gurgel de berichten spreken me wel aan. Wel jammer dat je met een 4 daagse pas er niet voor Solden bij zit.

Accommodatie valt inderdaad niet mee, maar zoals @gigi al zei is er waarschijnlijk nog wel plek op een afstandje rijden. Ik ben net flink aan het zoeken geweest en volgens mij moet er in Längenfeld nog iets vrij zijn. Heb zojuist een aantal mailtjes de deur uit gedaan, nu even afwachten.
Er is ook nog het e.e.a. beschikbaar in Umhausen, maar is wel weer een kwartiertje verder rijden.
Gigi, jij al reactie terug?

Nog geen reacties gehad. Maar Längenfeld vind ik prima.

@GIGI, @alex_barros, @Kris83 Mag ik jullie e-mail, om daar de discussie voort te zetten, ik heb misschien iets moois aan de piste (gebied 1300-2600m). Hier lezen concurrenten mee!
broglegrot@gmail.com

Die hoogte vind ik wel link met de komende neerslag (veelal regen onder 2000 meter). Ik PM je mijn e-mailadres.

Probeer deze eens. Is simpel en heeft geen website waardoor je kans heb dat er nog iets vrij is

Familie Holzknecht
Straat en huisnummer
Unterried 32
Postcode
A-6444
E-mailadres
Website
Telefoonnummer
+43 5253 57 91

May the ski force be with you !!

Of deze zijn hier tweemaal met Pasen geweest. Simpel onderkomen.

Landhaus Holzknecht, Ferienwohnungen, Ötztal, Längenfeld, Familienurlaub, Bauernhof, Sölden, Appartements, Wandern, Langlaufen, Schifahren, Winklen 196, landhaus-holzknecht.at, Ingomar und Alexandra Holzknecht / Home - http://www.landhaus-holzknecht.at/

May the ski force be with you !!

Zirmhof in Vent had van de week nog een appartement vrij, was voor mij te groot voor twee personen.

Het is Zwieselstein geworden. Had net zo goed ‘Zwischen-Stein’ kunnen heten: precies tussen Sölden en Obergurgl in.

Ik had dit topic eerder moeten bekijken :P

Gang is alles

Plaats een reactie