Welkom op het nieuwe forum

Hallo allemaal,

Welkom op het nieuwe forum. Zoals je ziet hebben we geprobeerd te veranderingen minimaal te houden. Toch is er een hoop veranderd!

De grootste verandering is het gebruik van subfora. De hoofdpagina van het forum blijft een overzicht van alle actieve onderwerpen, maar je kunt nu heel gemakkelijk naar een subforum toe. Je kunt bij skigebieden nu ook alle onderwerpen per land bekijken.

Het blijft nog steeds mogelijk om anoniem te reageren. Mochten we last blijven houden van spam, dan zullen we op korte termijn een captcha (een reeks tekens die ter controle je moet overtypen) plaatsen.

In de VIP Room kunnen enkel geregistreerde gebruikers onderwerpen toevoegen en reageren. Zo hopen we het niveau in dat speciefieke forum wat omhoog te krijgen. We zullen in de loop van de tijd kijken hoe dit uit gaat pakken. Zie dit als een plekje voor de vast bezoekers.

Tenslotte gaan we op korte termijn proberen een foto-upload mogelijkheid te bouwen. Dan is het voor iedereen mogelijk om foto’s bij reisverslagen te uploaden.

Wat vinden jullie er van?

Ziet er goed uit, doet me beetje aan Alpinforum denken. Verheug me al op foto’s en meer reisverslagen. Keep up the good work!!!

Ziet er heel leuk uit :) Nice work en tot binnenkort!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ziet er goed uit! Gaat stuk overzichtelijker worden allemaal:)

Heel mooi!

Ziet er mooi uit inderdaad veel overzichtelijker, vooral dankzij die Subforums!

Een stuk overzichtelijker … mooi :). Ben benieuwd hoe het oppakt wanneer er weer meer volk online is!

Ziet er goed uit, lekker overzichtelijk! Goed idee van die VIP-room ook! Dank voor het vele werk dat hier ongetwijfeld in zit :-)

mama on a mission in the snow

Strak werk! Nu de Twitter account nog ; )

@gazza De twitter account is er al een tijdje hoor ;) http://twitter.com/#!/wintersporters

MAND!

Goed bezig! Fijn die logische indeling. Was ook hard nodig haha.

Dan gaan we nu volgen.

Mooi Forum…

Hier kan ik me weer prima vermaken, en de voorpret vast opzoeken!!

THNX!!!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Ziet er goed uit! Complimenten…

Hoe kan je de laatste ervaringen bekijken bij skigebieden of skidorpen ? Hiervoor was dit toch gewoon http://www.wintersport.nl/community .

Hoi Anoniem, Dank voor de tip. Dit gaan we zo snel mogelijk weer terugplaatsen!

Wat mij ook opviel is dat sinds 9 maanden geleden http://www.wintersport.nl/community maar af en toe werkte.

Hoi Anoniem, de laatste ervaringen zijn weer te lezen op https://www.wintersport.nl/community/ervaringen en op de homepage.

Erg leuk dit vernieuwde forum.
Op het laatste bericht van Martijn (overige hobby’s) kun je echter niet reageren of ligt dit aan mij?

Naam verkeerd getypt: Martijn moet Mathijs zijn.

Hoi Jojo, dat klopt. In de VIP-room kunnen alleen geregistreerde gebruikers reageren. We hebbben het er nu - ter verduidelijking - ook bij gezet.

Wat ik nu minder vind is dat op het forum de laatste reacties niet meer gerangschikt staan op datum en dat je dat eventueel zelf kunt sorteren op datum.

Hoi Anoniem, hoe bedoel je precies? Alle reacties staan nog steeds gesorteerd op datum…

Welkom op het nieuwe forum 22 gisteren 19:10

Overige hobby’s en/of sporten naast het wintersporten 2 vandaag 12:58

GISTEREN STAAT DUS BOVEN VANDAAG.

Haha

Is idd de enige uitzondering

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Hoi Anoniem, dat komt omdat het bovenste onderwerp "sticky" is. Daarom blijft hij tijdelijk bovenaanstaan. We gaan kijken of we dat duidelijker kunnen weergeven.

wat mij al dikwijls is opgevallen en wat al dikwijls gezegd is op dit forum is dat niet alle skigebieden of skidorpen er nog niet bij staan waaronder Aussois. Wanneer komt daar verandering in ? Ook valberg zie ik er niet bij staan.

In Italië bv. Pila.

Iets zegt me dat dit forum last heeft van spammers =(

Viel mij ook op Niels. Behoorlijk irritant. Ik zou er als beheerder toch voor kiezen om enkel mensen te kunnen laten reageren die een profiel hebben aangemaakt om dit soort praktijken te kunnen voorkomen. De rest gewoon leesbaar houden voor iedereen, maar reageren kan alleen vanachter een profiel… :D

Yep lijkt me ook een strak plan!

idd gewoon gaan werken met profielen om te posten, bezoekers kunnen dan gewoon lezen. We zien nu dat het niet anders kan :-)

Plaats een reactie