Project Baanverlenging Rucphen

Dacht niet dat er al een topic hier omtrent was. Rucphen zou dus concreet zijn baan willen verlengen. Het betreft de steilste piste waardoor er dus een lange steile piste zou ontstaan die sowieso steiler is als die van landgraaf(nu ook niet moeilijk ;) )Via vrij recente informatie heb ik vernomen dat de werken al voorjaar 2016 zouden kunnen starten indien alle vergunningen e.d rond zijn. Check alvast deze link even voor een mooie omschrijving van het project. Lijkt mij zeker een goede zaak voor belgen/nederlanders waarvoor landgraaf te ver is. En het is tevens mooie winter voorpret! https://www.skidome.nl/nl/onderzoek-baanverlenging-skidome-r…

Fotootje

null

Hahaha leuk topic! Dat is in mijn buurdorp!:D
Ik kijk er erg naar uit in ieder geval en volg het ook al een tijdje:D Laat maar komen!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

“Voor wie Landgraaf te ver is” is Rucphen ook een roteind weg… Maar ik ga er zeker eens heen als de verbouwing klaar is.

Gun die arme belgjes uit de westhoek ook iets hé Gijs ;) Ook voor antwerpenaars is Rucphen maar 30 minuutjes rijden.

Erg tof, ik kon zo snel niet een daadwerkelijke lengte terug vinden.

Iemand een idee hoelang dan de lengte van de poste gaat uitvallen ?

Edit: gevonden, verlenging van 110 meter op de bestaande.

don't count the days, make the days count !

Voor mij maar 20 min rijden
Nou hoop ik dat het zitskien hier ook snel gaat beginnen

@GiGi wij hebben vaak nog wat kamers vrij, dus je bent van harte welkom om te blijven overnachten. Dat scheelt een hoop voor dat eind dat jij moet reizen. Plak er nog een skidag achteraan anders:D
Trouwens, afgelopen winter lag er twee maanden non-stop natuursneeuw in onze achtertuin. Ik stond op de ski’s tot eind februari op onze eigen natuurlijke helling. We bieden zelfs nachtskiën aan! Deze omgeving was afgelopen winter dus vrij sneeuwzeker! Echt de moeite om te bezoeken hoor!

null

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Haha @Snowjan, ik kom zeker logeren dan. Beloofd.

Ben ook al aan het zoeken naar hellingen in Nederland die leuk zijn om af te ski:en mocht het een keer sneeuwen in Nederland. Dijken, terpen, heuvels… Te veel prikkeldraad of het zijn meteen heel dichte tree-runs.

@GiGi Super!:D Voor de meeste anderen hier geldt hetzelfde trouwens:p We zijn niet voor niets een ‘community’;) Laat maar weten hahaha!
@HenriS heeft er al eentje gedeeld met ons iig:)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Heb ook al iets gevonden bij Amersfoort. De zoektocht gaat door. Hebben we wat keus.

Hahaha hier had ik het gisteren nog met @DSvier en @GiGi over.

De totale lengte zal dan rond de 260 m komen te liggen. Dan zal het de stijlste en op 1 na langste poste van NL worden. Mijn moeder had het er afgelopen winter tijdens haar skilessen met de eigenaar over en die zei dat er waarschijnlijk ook een sleeplift bij zou komen.

#proudtobepartofleswintersporters

@vic2000, dat is wel te hopen die sleeplift want dat bandje is nu al niks!

Skidome is voor mij de enigste indoorbaan waar ik geweest ben en echt mijn ding is het niet… Wellicht met de extra lengte wel.
Met de kids is het weer wel leuk om ze extra te laten glijden;-)

LA NORMA😍☃️

Ik hoop het! Is voor mij 5 min rijden.

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

ik zeg begin maar met bouwen… Liefst vandaag nog (ga er nl vnvnd heen) ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie