skileraren ski's

Het tienvoudige is een beetje overdreven, nietwaar?

En ik betaal inderdaad liever wat meer voor een goede leraar. Hoe sneller en beter de kinderen leren om te skiën, des te eerder kunnen ze lekker mee het gebied in.

Ik begrijp je reactie wel @Arnh maar je moet er toch eens mee beginnen als je verder wilt komen.Dat ben je toch hoop ik wel met me eens! En je weet het he een goede leraar doet vaak wonderen.

Het tienvoudige is een beetje overdreven, nietwaar?

En ik betaal inderdaad liever wat meer voor een goede leraar. Hoe sneller en beter de kinderen leren om te skiën, des te eerder kunnen ze lekker mee het gebied in.

DSvier op 26 aug 2015 14:18

Het aantal leraren dat aan jullie vereisten voldoen is misschien één op tien. De meerderheid zijn anwarters, nsl’s, initiatoren met een betrekkelijk jonge leeftijd. Dat zijn ook de mensen die aan de kinderen en beginners les geven (en dat is een ruime meerderheid van de mensen die skiles volgen). Als slechts 1/10 voldoet aan die voorwaarden om les te mogen geven, dan zal de prijs mee stijgen.

Als je betaalbare lessen wilt, dan kan je onmogelijk dergelijke eisen stellen. Het grootste deel van de leraren heeft geen zin/geld/tijd voor materiaalkunde, congressen, boeken.

Ik geloof ook helemaal niet dat een leraar die dat allemaal wel doet significant betere resultaten zal behalen bij het leren skiën van kinderen en beginners.

(Waarmee ik absoluut niet wil beweren dat leraren geen moeite moeten doen om beter te worden. Maar als ik het hier zo lees worden de verwachtingen toch wel zeer hoog gelegd.)

Ik denk dat de discussie of je een goede of een beginnende skileraar voor je kinderen wil een hele nuttige is, maar dit topic ging (oorspronkelijk) ver de keuze van een ski voor een (toekomstige) Anwärter met een niet onuitputtelijk budget.

Dat zijn twee heel verschillende discussies, of zie ik het verkeerd?

Het aantal leraren dat aan jullie vereisten voldoen is misschien één op tien.

Arnh op 26 aug 2015 15:29

Dat hangt er vanaf waar… In Italië ligt de lat wel hoog. Overigens vind ik gewoon dat een leraar zijn vak serieus moet nemen en daar hoort bij dat je ook jezelf wil ontwikkelen. Als je het doet om goedkoop in de sneeuw te zitten neem ik je niet serieus. Als je het doet omdat je graag iemand zo goed mogelijk wil leren skiën, dan heb je de juiste keuze gemaakt met deze baan.
@gigi: je hebt gelijk, maar volgens mij is TS al lang en breed geholpen en zijn dit niet meer dan wat nabranders. ;)

Nee @GiGi je ziet het goed!
Ja @Arnh dure lessen! De leraar krijgt in dat geval niets meer betaald hoor. Het dure lesgeld gaat allemaal naar de skischool helaas. De leraar ziet daar niets van. Jammer maar waar.

Nabranden mag! Ik vraag me alleen zo vaak af hoe we van het ene in het andere onderwerp terecht komen… ;)

Ben wel blij dat er überhaupt weer wat leven is hier. Was best eenzaam de laatste maanden…

Het is en blijft lastig om on topic te blijven. Dat zie je niet alleen hier terug, @gigi… Begin een gesprek over wintersport en voor je het weet komt er iemand vertellen hoe fijn het wel niet was op de Seychellen. En daar moet ik de eerste piste toch echt nog tegenkomen. ;)

En zoals je zegt: wat leven in de brouwerij is niets mis mee. De F5 knop is al bijna tot de draad versleten hier.

We hebben in ieder geval weer bijgepraat @GiGi en @DSvier
Een beetje leven in de brouwerij kan absoluut geen kwaad inderdaad

Plaats een reactie