Salamon skijas (fantasy)

Ik heb een jas van salamon op het oog maar vraag me af hoe deze vallen. Ik ben aan het kijken voor de salamon fantasy. Ik ben smal gebouwd en vraag me af hoe deze jassen vallen. Ik ben tussen de 175 en 180 cm groot. Iemand hier ervaring mee? De lengte zal niet het probleem zijn maar vooral de breedte bij de maat S.

Ik heb ook een salomon jas en ben 175cm. De jassen vallen normaal, dus als je smal gebouwd bent zal de small zeker passen. Je kan ook steeds de maattabellen raadplegen van salomon.

@ign09 oke dankjewel, de maattabellen van salomon kon ik helaas niet vinden. heb je evt een linkje?

Size Vestlengte Borstbreedte Taillebreedte Mouwlengte Binnenmouwlengte
S 74 58 56 72 60
M 76 60 58 74 62
L 78 62 60 76 64
XL 80 64 62 78 66
XXL 82 66 64 80 68

De tabel kopiëren lukt niet zo goed :-)

Link: http://www.ekosport.be/nl_BE/salomon-fantasy-union-blue-15-p…

Salomon heeft 4 verschillende pasvormen, skinfit, slimfit, Active fit en regular fit. Wellicht goed om te kijken wat voor fit deze jas heeft anders kan je alsnog te groot uitkomen.

Heb zelf een Active fit jas in maat L maar vind dat eigenlijk nog best ruim(183cm en sportieve bouw).

Soms is langsgaan bij een winkel toch het beste idee, kun je meteen kijken hoe die valt, zo’n maat tabel klopt toch niet altijd…

Plaats een reactie