Op zoek naar een gezellig wintersport groepje twintigers

Hoi allemaal,

Ik, Saskia, bijna 23 jr. wil heel erg graag in januari of maart op wintersport gaan. Ik moet heel snel op mijn werk mijn vakantie doorgeven. Mijn vriend wil niet mee op wintersport en in mijn vriendenkring zijn er ook geen wintersporters.

Ik ben eerder al met een groepje via deze manier op wintersport geweest en dat is echt mega goed bevallen. Hopelijk lukt dat dit keer weer.

Wie o wie wil ook in januari of maart op wintersport, wil het op korte termijn vast vastleggen en vind het leuk om lekker lang op de piste te staan, maar zeker ook te genieten van lekker weer en gezelligheid. Ik vind het leuk om na het skiën een biertje te drinken maar echt apres ski tot in de late uurtjes hoeft zeker niet elke avond. Liever de volgende dag weer op tijd de piste op ;).

Groetjess

Hetzelfde heb ik, maar dan voor dertigers, dus ik zal eens een los topic opzetten en 't jouwe niet vervuilen! Succes! :-)

Hoi Saskia,

Ik zou ook nog graag een keer extra op wintersport willen. Met mijn vrienden ga ik al van 23 jan-30 jan dus voor mij zou in maart het beste uitkomen. 2 jaar geleden ben ik ook al eens via wintersporters op vakantie geweest en dat was ook uitstekend bevallen.

Ik ben 25 jaar, snowboarder(misschien 1-2 dagen skien).

@wouter1981 groep 30ers in maart heeft ook mijn interesse

Hoi Saskia,

Ik heb nog niks gevonden en wil wel graag, maar ik twijfel nog.
Ik houd deze topic in de gaten

Hallo,

Ik heb eventueel ook wel interesse om mee te geen.
Sta zelf graag ook op tijd op de piste en 's avonds wat relaxen met biertje ofzo. Heb wat betreft de periode niet echt een voorkeur. Ik ben 30 jaar en ben een redelijk gevorderde snowboarder.

Ik houd m ook even in de gaten. Vrouw, 29jr, snowboarden (gevorderd beginner laten we maar zeggen).

Houd ervan om de hele dag op t board te staan. Van een heel gebied door toeren tot middagje klooien in funpark (daar nog wel beginnend in)

Eind van de dag biertje gezellig, maar vroeg naar bed is ook best lekker na hele dag op de piste :)

Voorkeur ligt voor mij in januari. Vanaf februari heb ik andere mensen met wie ik nog op wintersport ga :)

Hallo,

Nog vrij nieuw op dit forum als lid zijnde, maar volg het toch al enige tijd.

Ik heb zeker interesse om met een groep op wintersport te gaan.

Kleine introductie:
Man, 33 jaar oud. Gevorderde snowboarder. Hou er van om de hele dag op de piste te knallen om aan het eind van de dag gezellig ff wat schnaps te nuttigen.

Voorkeur eind januari of eind maart.

Ik ben geen 20’er meer (30), maar wel geïnteresseerd in een (2e) weekje sneeuw.
De eerste moet echter nog gepland worden, zoals het nu lijkt in januari of maart. Zodra ik dat weet, kan ik meer mee kijken hier, om hier ook een groepje te vormen…

Ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen hier, dus blijf even volgen.

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Wie maakt er een topic voor 30-ers? :-)

edit: https://www.wintersport.nl/forum/topic/201683

Hoi allemaal, leuk dat er zo veel snowboarders reageren, ik ben ook een snowboarder. Ong 6 jr ervaring, maar beheers geen speciale technieken ofzo ;). Ik kan ook skien maar heb eigen snowboard materiaal. Op zich trekt maart mij meer, (meer kans op beter weer).

Wie heeft er ook interesse voor begin maart?

Wouter, waarom maak je er niet zelf een? ;), het is ongelooflijk makkelijk…

Wie maakt er een topic voor 30-ers? :-)

Wouter1981 op 21 sep 2015 10:02

Wouter, waarom maak je er niet zelf een? ;), het is ongelooflijk makkelijk…

Wie maakt er een topic voor 30-ers? :-)

Wouter1981 op 21 sep 2015 10:02
Sassie op 21 sep 2015 10:07

Was al bezig ;) Heb je me daarom ge -1’ed? :O

Hallo iedereen

Wat mij betreft is begin maart perfect. Normaal gezien is het dan wat zonniger maar nog net niet te warm! Weet wel niet of ik met mijn 30 jaar nog binnen de te accepteren grenzen val?

Hallo! :-)

ik zou ook wel interesse hebben om met een groep een weekje op wintersport te gaan.
Ben een 29-jarige snowboarder. Gevorderde beginner :)

Qua tijd wil ik in Januari (omdat ik begin Maart ook al ga).

grtz Stefan

Volgens mij val ik qua leeftijd juist zelf buiten de boot :-( ;-). Balen…

Als je een passie deelt is leeftijd van ondergeschikt belang, toch?

Ik begin me met mijn 25 jaar ook al erg jong te voelen. Leuke verandering haha

Als je een passie deelt is leeftijd van ondergeschikt belang, toch?

mRtv op 22 sep 2015 08:26

Ik ben het wel met mRtv eens… Leeftijd maakt niet zoveel uit als je bezig bent met je hobby te beoefenen.
(bijkomend dat het verschil tussen 23, 25 en rond de 30 niet werelds is ;-) )

Maar is het een idee dat een ieder aangeeft wanneer hij/zij zou kunnen en willen?
Waar ik op doel; Sassie gaf in de openingspost Januari en Maart aan.
Nu kan/komt Januari mij alleen uit… dus als iedereen verder interesse heeft in Maart, dan weet ik dat ik er zelf een eigen topic in moet gooien :D ;-)

Kortom:
Stefan, snowboarder, 29 jaar, beginner/gevorderd, januari, bestemming geen voorkeur, wel graag +150km (niet constant op dezelfde piste).
:-) :-)

Groetjes Stefan

Ik zit nog heel erg te twijfelen wat ik wil gaan doen maar ik introduceer me ook even:
Michiel, zeer ervaren skiër, 26 jaar en vooral piste skiër. Wil dit wel gaan verleggen naar meer off-piste skiën. Zoek ook het liefst een zeer groot gebied maar wel aaneengesloten.

groeten,

Michiel

Bij sommige mensen kriebelt de winter wat meer dan bij een ander.
Heb ook heel wat vrienden die 1weekje gaan per jaar en dan is het voor hen goed genoeg geweest.
Mijn naam is Carl, ik ben een skier. Ooit wel is geprobeerd te snowboarden, maar na 14dagen toch terug mijn ski’s gepakt. :)
Begin dec ga ik met een groepje vrienden en vrienden van vrienden naar Cervinia Italië.
Is een jaarlijkse traditie en de groep wordt steeds groter en groter. Jullie mogen altijd aansluiten hoor.
Van 3-6dec
3 dagen skipas/ 3dagen ***S hotel + HP
prijs 305euro.
Weet niet of dit veel is, maar vin het persoonlijk wel meevallen.
In ieder geval wens ik iedereen een goeie winter 2015-2016

groeten,

Carl

Dat is zeker niet veel… 3 dagen… ;)

Hallo iedereen

Ik ben Bart (30 jaar dus zeer oud)een gevorderd snowboarder en ok skiër

Ieder jaar ga ik een 10 tal keer boarden

De laatste jaren neem ik een Tirol Snow Card = 90 skigebieden in Tirol Oostenrijk

Ik kan me meestal vrijmaken en neem graag iemand mee

Party na het boarden/skiën is super en 's ochtends ben ik meestal vanaf 9 op de piste

Wie wil mee?

Greetz Bart

Volgens mij val ik qua leeftijd juist zelf buiten de boot :-( ;-). Balen…

Sassie op 21 sep 2015 23:00

Haha ik heb eventueel wel interesse. Ben zelf net 24 in januari dan wel maart. Zelf ski ik voor het uitzicht waarbij de techniek zijn werk doet. Indien er een biertje gedronken wordt in de bar (tot laat) ben ik de beroerdste niet om aan te schuiven ;). Zolang ik de volgende dag maar tamelijk op tijd op de berg weer kan staan. Ik hoor het wel van je als je plannen wat concreter zijn.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik ga dit even in de gaten houden, heb nog geen direct plannen en moet natuurlijk wel weg. Schijnt dat ik met 29 (als het voor eind februari is) nog net thuis hoor. Bovendien als (nu nog) student, hoor ik natuurlijk qua financiële middelen niet in het 30’ers topic ;).

Even gegeven, 29 - zeer ervaren skiër- niet per se een feestbeest, maar wel veel gezelligheid - kilometers maken ja.

Verder jong van geest, dus ook al zitten er wel meer bijna 30’ers hier, ik voel me vaak meer verwant met de 25 groep, of dat is denial van het ouder worden :P.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Hoi @Thijs9 en @FrankW, leuk dat ook jullie interesse hebben. Ik ben ook in contact met een meisje Tamar, daar ben ik 2 jaar geleden ook via dit forum mee op wintersport geweest. Laten we contact houden misschien kunnen we een leuke groep vormen. Zij gaat eind feb zelf al een weekje, wil ook nog een extra week. In maart is het weer vaak beter, maar in januari kan ik ook.

Ook ik heb eventueel wel interesse. Ik zal mij even kort introduceren, leeftijd 29 (dus kan volgens mij nog net ;p). Aantal jaren ervaring, naast het skiën vind ik het ook altijd leuk een biertje (of meer) te doen. In de kerstvakantie heb ik al een week geboekt maar wil eigenlijk wel twee keer per jaar op de latten staan. Gr Nick

Hi Sassie,

Ik zag je bericht voorbij komen en ik ben wel geïnteresseerd!
Ik ben zelf 20 jaar en kan skiën en een klein beetje snowboarden, en wil dit op wintersport ook gaan doen.
Verder vind ik een drankje doen ook gezellig maar hoeft niet tot in de late uurtjes.

Ik studeer nog dus ik kan waarschijnlijk alleen in de kerst-voorjaars-mei vakantie.
Gr Kim

@Sassie,
In welke weken heb je nog steeds de gedachten om op vakantie te gaan? Nu er zoveel geïnteresseerden zijn is het misschien wel handig een lijstje te maken met data zodat iedereen kan aangeven wanneer hij/zij wel of niet kan…

grt,

Michiel

Voor mij geld nog steeds januari en maart. Ik kan in januari de 2e en 3e week waarschijnlijk. In maart denk ik alle weken.

Leuk Kim, dat je ook interesse hebt, ik kan zelf alleen juist niet in de schoolvakanties :-(! Misschien heb je een week dat het je buiten de vakantie wel uitkomt?

Voor mij zou het ook buiten schoolvakanties moeten vallen…

@Sassie,
Ga jij op een gegeven moment iets zoeken, of wil je dat iemand anders het initiatief neemt in het zoeken naar een plek voor een groep wintersport fanaten?

Plaats een reactie